بازی

لو رفتن نام و لوگوی احتمالی نسخه جدید بازی Call of Duty:Slipstream

لو رفتن نام و لوگوی احتمالی نسخه جدید بازی Call of Duty:Slipstream

لو رفتن نام و لوگوی احتمالی نسخه جدید بازی Call of Duty:Slipstream طرفداران نباید خیلی هیجان زده شوند ، زیرا زیرنویس “Slipstream” به احتمال زیاد فقط یک نام کد است و نه عنوان رسمی Call of Duty ۲۰۲۱. اما همانطور که هندرسون اشاره کرد ، آرم رمز رمز “Slipstream” بسیار جنگ جهانی دوم است .

این موضوع با شایعات قبلی پیرامون عنوان ندای وظیفه برای سال ۲۰۲۱ همراه خواهد بود ، مهمترین آن این است که نام آن Call of Duty: Vanguard است و در دوران جنگ جهانی دوم تنظیم می شود. این عنوان قرار است توسط Sledgehammer Games توسعه یابد ، که برجسته ترین بازی Call of Duty: WWII را در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد.

عنوان قبلی بازی Sledgehammer Games در جنگ جهانی دوم با انتقادات مختلفی روبرو شد ، اما بسیاری از آنها از ویژگی Head Head Hub در این بازی استقبال کردند و طرفداران این ویژگی را برای بازگشت به بازی Vanguard ۲۰۲۱ القا کردند .

همچنین اخیراً نشت هایی از طرف Leaker Call of Duty ، TheMW2Ghost ظاهر شد و ادعا کرد که نقشه ‘London Docks’ از جنگ جهانی دوم ۲۰۱۷ به عنوان DLC در Vanguard باز می گردد . وی همچنین ادعا کرد که نسخه جنگ جهانی دوم از یک نقشه Call of Duty مورد علاقه طرفداران در Vanguard ارائه می شود .

 

تصویر احتمالی از Call of Duty:Slipstream

 

آرم اسم رمز

در حال حاضر ، تنها چیزی که می دانیم این است که عنوان جدید Call of Duty برای سال ۲۰۲۱ توسط اکتیویژن تأیید شده است و اکنون با نام رمز “Slipstream” در Battle.net ظاهر شده است. آرم زیر را بررسی کنید یا به وب سایت Battle.net بروید تا خود آن را ببینید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *