آپدیت بازی, بازی, بازی, دانلود دیتا

دانلود دیتا و آپدیت Call Of Duty Warzone برای PS4

دانلود دیتا و آپدیت Call Of Duty Warzone برای PS4

دانلود دیتا و آپدیت Call Of Duty Warzone برای PS4 به Warzone خوش آمدید  –  یک تجربه جدید جدید جنگی که در آن حداکثر ۱۵۰ بازیکن نقش یک اپراتور کهنه Tier 1 را بازی می کنند و به دنیای متراکم و گسترده Verdansk می روند. Warzone  یک بازی تغییر دهنده است که دارای عملکردی بی وقفه و بی پایان است که رایگان برای همه و رایگان است ، بازی و لذت بردن از Warzone نیازی به داشتن نسخه کامل Call of Duty: Modern Warfare  ندارید  . Call of Duty: Warzone  برای همه رایگان است.

آیا می خواهید آماده باشید تا با استفاده از این تجربه عظیم Call of Duty®  به زمین ضربه بزنید  ؟ برای دریافت جزئیات Warzone به ادامه مطلب بروید

The World of  Warzone: Battle Royale and Plunder

در هنگام راه اندازی ، بازیکنان می توانند در دو حالت بازی Battle Royale  و  Plunder با دوستان خود در Playstation® ۴ ، Battle.net برای PC یا Xbox One سه نفره شوند  .

در Battle Royale ، برای فرار از آخرین تیم ایستاده در حالی که از گاز مرگبار در حلقه بسته شدن سریع با حداکثر ۱۵۰ بازیکن فرار می کنید ، بجنگید.

در Plunder ، مسابقه برای جمع آوری بیشترین وجه نقد در مسابقه با غارت در نقشه ، بردن دشمنان برای سرقت نقدی آنها و انعقاد قراردادهای درون مسابقه است.

Warzone  در وردانسک ، شهری گسترده با مناطق متعدد با نامگذاری شده و بیش از ۳۰۰ نقطه دیدنی برگزار می شود. هر منطقه دارای نشانه های مشخصی مانند Gorengard Lumber Yard یا سد Gora است. مناطق در انواع مختلف محیط مانند شهرها و مناطق روستایی برای تعاملات منحصر به فرد انجام می شود. در هر مسابقه مکان رها کردن خود را تغییر دهید تا زمین بهتری داشته باشید و از آنچه وردانس ارائه می دهد بهره ببرید.

آیا نیاز به فرار از گاز در دایره بسته شدن یا رسیدن به منطقه دیگری دارید؟ یک وسیله نقلیه بردارید

وسایل نقلیه  منطقه جنگی 

اگر لازم است سریع به  Warzone بروید ،  بهترین روش وسیله نقلیه است. پنج وسیله نقلیه وجود دارد که همگی دارای سطوح مختلف حفاظتی ، سرعت ، نشستن و قابلیت آفرود هستند. هر وسیله نقلیه دارای یک کنتور سلامتی است و وقتی به صفر می رسد ، وسیله نقلیه منفجر می شود و شعله ور می شود. نیازی به گفتن نیست که ، اگر سلامت وسیله نقلیه شما رو به زوال است ، قبل از انفجار قریب الوقوع وثیقه بگذارید.

در اینجا یک مرور کلی از پنج نوع وسیله نقلیه است که در سراسر جهان در  Warzone زندگی می کنند :

· ATV – دو نفره ، حداقل محافظت ، سریع در آفرود را فراهم می کند.

· Rover Tactical – چهار نفره ، حداقل محافظت ، کاملاً سریع ، جامد در جاده ها را فراهم می کند.

· SUV – چهار نفره ، محافظت خوب ، سرعت متوسط ​​را ارائه می دهد ، ایده آل برای جاده نیست.

· کامیون بار – تیم را به همراه تجهیزات ، محافظت عالی ، نه برای آفرود ، کم سرعت نگه می دارد.

· هلی کوپتر – چهار نفره ، پوشش مناسب ، مگس.

مکانیک  منطقه جنگی 

Warzone  دارای مکانیک های منحصر به فردی است که هر مسابقه را جالب نگه می دارد و استراتژی های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا هر بار که وارد زمین می شوید ، تجربه ای جدید را امتحان کنید.

در اینجا لیستی از برخی از بازیکنان مکانیک جدید و بازی کننده وجود دارد که در یک مسابقه Warzone  پیدا خواهند  کرد:

گولاگ (فقط در بتل رویال)

با اولین حذف ، به عنوان “زندانی منطقه جنگی  ” گرفته می شوید  و به گولاگ انداخته می شوید. در آنجا شما در انتظار سرنوشت خود خواهید دید و زندانیان دیگر را که به مرگ می جنگند ، مشاهده خواهید کرد. وقتی نوبت شما تمام شد ، وارد Gulag خواهید شد و در یک ۱v1 با یک حریف روبرو خواهید شد تا پاداش نهایی – اعزام مجدد را بدست آورید. در گولاگ برنده شوید و مجدداً به وردانسک اعزام شوید. ضرر کنید و امیدوار باشید که تیم شما قراردادها را به اتمام برساند و در مسابقه Cash به اندازه کافی درآمد کسب کند تا بتواند دوباره شما را استخدام کند.

دیتا ریجن ۱ آمریکا – کد ریجن : CUSA08829

[ سرور اصلی پلی استیشن ]

CALL OF DUTY WARZONE CUSA08829 Part 1

CALL OF DUTY WARZONE CUSA08829 Part 2

CALL OF DUTY WARZONE CUSA08829 Part 3

آپدیت ریجن ۱

دیتا ریجن ۲ اروپا – کد ریجن : CUSA15277

[ سرور اصلی پلی استیشن ]

CALL OF DUTY WARZONE CUSA15277 Part 1

CALL OF DUTY WARZONE CUSA15277 Part 2

CALL OF DUTY WARZONE CUSA15277 Part 3

آپدیت ها

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *