آپدیت بازی, بازی, بازی, دانلود دیتا

دانلود دیتای بازی Apex Legends برای PS4

دانلود دیتای بازی Apex Legends برای PS4

درباره این بازی

پیروزی با شخصیت در Apex Legends ، یک تیرانداز قهرمان آزاد که در آن شخصیت های افسانه ای با توانایی های قدرتمند با هم متحد می شوند تا برای حصول شهرت و ثروت در حاشیه Frontier به نبرد بپردازند.

تسلط دائمی در حال رشد افسانه های متنوع ، بازی تیم عمیق تاکتیکی و نوآوری های جدید جسورانه که فراتر از تجربه Battle Royale است – همه در دنیای ناهموار و هر جایی که پیش می رود. به تکامل بعدی Hero Shooter خوش آمدید.

ویژگی های اصلی

  • فهرست شخصیت های افسانه ای – استادانی که در حال رشد افسانه های قدرتمند هستند ، هرکدام دارای شخصیت ، نقاط قوت و توانایی های منحصر به فرد خود هستند که به راحتی قابل انتخاب هستند اما به چالش کشیدن برای تسلط بر آنها به چالش کشیده می شود.
  • خدمه خود را بسازید – افسانه خود را انتخاب کنید و مهارت های منحصر به فرد آنها را با سایر بازیکنان ترکیب کنید و خدمه نهایی را تشکیل دهید.
  • Strategic Squad Play – چه در حال جنگ با یک شهر شناور عظیم در بتل رویال باشید و چه در دو محله در محوطه نزدیک آرنا ، دوئل کنید ، باید سریع فکر کنید. بر توانایی های منحصر به فرد افسانه خود مسلط شوید و با هم تیمی های خود هماهنگ شوید تا تاکتیک های جدید و ترکیبات قدرتمند را کشف کنید.
  • مبارزات نوآورانه – تسلط بر مجموعه گسترده ای از سلاح ها و تجهیزات قدرتمند. شما باید سریع حرکت کنید و ریتم های هر سلاح را یاد بگیرید تا بیشترین استفاده را از زرادخانه خود داشته باشید. به علاوه آن را در حالت های زمان محدود تغییر دهید و هر فصل برای یک محتوا جدید آماده شوید.
  • Ever-Expanding Universe – Apex Legends در جهانی غوطه وری اتفاق می افتد که داستان همچنان در آن تکامل می یابد ، نقشه ها هر فصل تغییر می کنند و افسانه های جدید مدام به مبارزه می پیوندند. با انبوه لباس های متمایز در بازی های Apex بازی خود را نشان دهید و به ماجراجویی بپیوندید.

نام بازی : Apex Legends | کد بازی : CUSA12540 | حجم آخرین آپدیت : ۸۲.۱۵ گیگابایت | تعداد پارت های قابل دانلود : ۲۱ | ورژن آخرین آپدیت : ۰۱.۷۱

آپدیت ریجن ۱

دیتا ریجن اروپا – کد ریجن : CUSA12552 

Apex Legends CUSA12552 Part 1

Apex Legends CUSA12552 Part 2 

Apex Legends CUSA12552 Part 3 

Apex Legends CUSA12552 Part 4 

Apex Legends CUSA12552 Part 5 

Apex Legends CUSA12552 Part 6 

Apex Legends CUSA12552 DP 

آپدیت ها

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *