اخبار سایت, بازی, بازی

بررسی بازی Cyberpunk 2077

بررسی بازی Cyberpunk 2077

بررسی بازی Cyberpunk 2077 : از زمان انتشار Cyberpunk 2077 در ماه دسامبر بیش از پنج ماه گذشته است و در این دوره از وصله های مداوم و به روزرسانی ، که Cyberpunk تعداد زیادی از آنها را داشته است ، این بسیار خیره کننده است که پس از این همه مدت تغییرات اساسی در بازی ایجاد شده است، اکنون پنج ماه است که احتمالاً ۹۹٪ تمرکز بر روی Cyberpunk 2077 هزاران اشکال را بر هم زده و عملکرد را بهبود بخشیده است. این نشان می دهد که این بازی در آغاز راه چه وضعیت خشن داشته است و چقدر تلاش کرده است تا به یک محصول نهایی منطقی نزدیک شود.

بله ، این بازی اکنون در اکثر سیستم عامل ها بهتر از زمان عرضه است ، اگرچه برای برخی مانند PS4 های اصلی و Xbox One ، از “غیرقابل پخش بودن مرز” به “عالی نیست” تبدیل شده است و احتمالاً قرار نیست ادامه یابد گذشته بسیار بیشتر ، زیرا رایانه های شخصی و کنسول های نسل بعدی بهترین مکان ها برای بازی هستند.

یک مشکل این است که حتی با ۵ ماه تمرکز بر روی بهبود عملکرد و رفع اشکالات ، این بازی هنوز به اندازه کافی برای فروش در فروشگاه PlayStation سونی را دلگرم نکرده است ، نه فقط برای PS4 ، بلکه برای PS5 که در این مرحله بسیار مناسب عمل می کند و CDPR در نتیجه مقدار زیادی از فروش خود را از دست می دهد. هنوز مشخص نیست که سونی دقیقاً به چه چیزی از آنها برای بازیابی آن احتیاج دارد و در این مرحله ، به نظر می رسد که آنها فقط می توانند منتظر بمانند نسخه کامل نسل بعدی Cyberpunk برای PS5 (و Xbox Series X) در پاییز امسال. اما این در کل از ۸-۱۱ ماه در جایی که خارج از فروشگاه بود وجود دارد. با توجه به اندازه پایگاه پخش پلی استیشن ، نه تنها شنیده نشده ، بلکه دهها میلیون درآمد بالقوه از دست رفته برای CDPR از دست رفته است.

از منظر بازیکن ، صادقانه می توانم بگویم که در پنج ماه گذشته هیچ مورد تازه ای در مورد وصله های نرم افزاری و اصلاحات سریع برای بازی ایجاد نشده است که بخواهد من به آن برگردم. فقط در چنین مواردی وجود دارد ، تغییرات کمی در کیفیت زندگی وجود دارد و مواردی که وجود دارند دقیقاً تغییر گیم نیستند. مثل بله ، خوب است که آیکون های ماشین دیگر آیکون های مأموریت نیستند ، یا اینکه پلیس دیگر ۴ فوت در مقابل شما تخم ریزی نمی کند ، اما این کاری نیست که من به بازی برگردم. هیچ ویژگی QoL مانند پیش نمایش لباس یا سفارشی سازی ظاهر یا مواردی از این دست وارد نشده است.

 

بررسی بازی Cyberpunk 2077

بررسی بازی Cyberpunk 2077

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *