بازی, بازی

همه چیز درباره SPIDERMAN 2

همه چیز درباره SPIDERMAN 2:

در این مقاله قصد داریم تمام اطلاعاتی که درباره بازی spiderman 2 در اختیار داریم با شما به اشتراک بگذاریم،پس در ادامه با ما همراه باشید.

۱)تاریخ عرضه بازی:

همانطور که در مقاله بازی‌های جدید ۲۰۲۳ به آن اشاره کردیم ، تاریخ انتشار این بازی پرطرفدار ۲۰ اکتبر ( مصادف با ۲۸ مهرماه) است.هرچه به تاریخ عرضه بازی نزدیک‌تر می‌شویم اطلاعات بیشتری پیرامون گیمپلی ، داستان بازی ، شخصیت های منفی و غیره در اختیارمان قرار می‌گیرد.این بازی به صورت انحصاری ی کنسول PS5 عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود به عنوان بازی انحصاری از تمام پتانسیل های این کنسول قدرتمند استفاده کند و یک تجربه به یادماندنی برای گیمرها به وجود بیاورد.

 

Spider-Man 2

۲)داستان بازی:

شخصیت اسپایدرمن جزو محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای کامیک و گیم هست . داستان از این قراره که توی سال ۱۹۶۲، سردبیر انتشارات مارول که یه آقایی به اسم «استن‌لی» بوده، یهو به ذهنش می‌رسه که یه شخصیت جدید و البته متفاوت خلق بکنه. ایده‌ای که استن‌لی تو ذهنش داشت به نظر خودش خیلی جذاب بود و می‌توانست حسابی هم سروصدا کند ولی خب برخلاف انتظارش، رئیس مارول، یعنی آقای «گومن»، اصلا از این ایده استقبال نکرد و دست رد به سینه‌ی استن‌لی زد. حالا چرا؟ چون به نظرش اولا اینکه اسم یه قهرمان رو بگذارند اسپایدرمن، خیلی کار اشتباهی است چون مردم معمولا از عنکبوت می‌ترسند و به‌خاطر همین هم کسی جذب این کاراکتر نمی‌شود، دوما اصلا مگه میشود یک نوجوان تبدیل به قهرمان بشود؟!

الان و بعد از گذشت این همه سال و دیدن کلی فیلم و بازی از این شخصیت محبوب ، دلایل گودمن به نظر مسخره می‌آید اما در آن زمان خیلی ها هم عقیده او بودند و خوشبختانه استن لی توانست نظر او را جلب کند و این شخصیت محبوب را وارد دنیای ما کند.

spiderman2

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار Marvel’s Spider Man 2، رفته رفته برخی از کاراکترهای حاضر در این بازی معرفی می‌شوند. چند روز پیش و طی رویداد پلی استیشن شوکیس، Kraven the Hunter در بازی اسپایدرمن ۲ تایید شد. Kraven به دنبال رقیبی است که بتواند وی را به چالش بکشد و پیتر پارکر گزینه مناسبی به‌نظر می‌رسد. پیش از این‌هم از حضور شخصیت Venom در این بازی مطمئن شده بودیم. Black Cat Wraith ، Prowler و Tombstoneدیگر شخصیت‌هایی هستند که طبق نقشه Kraven در نیویورک حاضر خواهند بود. در حالی‌که به‌نظر می‌رسد Kraven مهم‌ترین نقش منفی حاضر در بازی است(تا قبل از این گمان میکردیم شخصیت Venom شخصیت منفی اصلی باز است)، حال بیایید نگاهی به دیگر شخصیت های حاضر در بای بپردازیم.

spiderman2

یکی از دشمنان کلاسیک مرد عنکبوتی در دهه ۶۰ میلادی! به‌طور خلاصه، دکتر کرتیس کانرز دانشمندی است که پس از تزریق سرم به خود، تبدیل به یک مارمولک غول‌پیکر می‌شود.

در یکی از تریلرهای منتشر شده از Marvel’s Spider Man 2، مشاهده می‌کنیم که Kraven در حال شکار کردن کانرز است.

بهترین سارق دنیای مارول و به خصوص سری های Batman  یکی دیگر از اهداف احتمالی کریون در اسپایدر من ۲ خواهد بود. فلیشیا هاردی معروف به Black Cat، از جمله شخصیت‌هایی است که در دنیای Marvel’s Spider Man 2 دیده خواهد شد.

یکی از کاراکترهایی که پیش‌تر در بازی Marvel’s Spider Man دیده بودیم و اکنون در نسخه جدید این سری هم حاضر خواهد بود. Taskmaster همانند آن‌چه در کمیک‌ها از وی دیده‌ایم، یک مزدور بی‌رحم است و در نسخه قبلی، یک چالش بزرگ برای بازیکنان بود.

قبلا در Marvel’s Spider Man، بعد در Miles Morales و اکنون در Marvel’s Spider Man 2! ویلسون فیسک یا Kingpin یک جنایتکار بزرگ در نیویورک است که روی بیشتر جرائم سازمان یافته در نیویورک نظارت دارد. اگرچه این شخصیت در دو نسخه قبلی نقش غیرقابل انکاری را ایفا کرده ، بعید میدانیم در این نسخه هم در راس و کانون توجه قرار گیرد

تمامی لباس های Spiderman 2

طبق گزارشاتی که اخیرا منتشر شده است ، پیتر پارکر در همان ابتدای بازی همانطور که در تریلر معرفی نشان داده شده است با ونوم ملاقات میکند و به ویروس Symbiote مبتلا می‌شود و اولین لباس به نام Symbiote Suit آزاد می‌شود.طبیعی است که با این لباس قدرت های پیتر افزایش پیدا میکند و به همین منظور باعث نگرانی شیطان سبز داستان ( نورمن ازبرگ) میشود.او که از قدرت پیتر میترسد Kraven را استخدام می‌کند تا پیتر را شکست دهد.در نهایت پیتر خود را از شر لباس رها می‌کند و پس از آن، ادی براک آلوده می‌شود. براک در واقع، همان ونوم اصلی در کمیک‌هاست.بر اساس اطلاعات فاش شده، ادی براک در اسپایدرمن ۲ یک شخصیت قابل‌بازی خواهد بود. ادی پس از تبدیل شدن به ونوم و متحد شدن با Kraven به دنبال گرفتن انتقام از پیتر پارکر خواهد بود ولی نهایتا، این Kraven است که توسط ونوم کشته می‌شود.به‌جز شخصیت‌هایی که بالاتر نام بردیم، انتظار می‌رود که شاهد بازگشت ویلین‌هایی چون میستریو (Mysterio)، سندمن (Sandman)، بیگ ویل (Big Wheel) و شاکر (Shocker) هم باشیم. همچنین گفته می‌شود که صدای دکتر اختاپوس در بازی شنیده می‌شود. گزارش دیگری که حاوی اطلاعاتی درباره داستان بازی اسپایدرمن ۲ بوده، به داستان فرعی تنش بین مایلز و پیتر به‌خاطر بی‌تجربگی مایلز اشاره دارد.

spiderman 2

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *