اخبار سایت, بازی

بازی جدید Lies Of P

بازی جدید Lies Of P :

امروز در دنیای بازی چخبره؟ با نزدیک تر شدن تاریخ انتشار Assassins creed Mirage و Spiderman 2 احساس میکنم یکسری بازی‌های خوب از نظر پنهان شده مثل این بازی که امروز قرار است با هم‌دیگر آن را بررسی کنیم.با ما همراه باشید که علاوه بر توضیحات کامل ، تریلر بازی و بخشی از گیمپلی آن را با هم تجربه کنیم

بازی جدید Lies of P :

این بازی اقتباسی از داستان معروف پینوکیو است .در این بازی شما وارد داستان پر رمز و راز گذشته شخصیت “پتر”(پینوکیو) می‌شوید. پتر تصمیم می‌گیرد به دنیایی تاریک و مهیب برود تا پاسخ‌هایی را پیدا کند که همیشه به دنبال آن‌ها بوده است و رازی که درباره خانواده و گذشته‌ی او یک خلا در وجودش ایجاد کرده را رمز گشایی کند،اما این‌ کار اصلا آسان نخواهد بود.

بازی در یک قطار شروع می‌شود، پتر بی جان برکف واگن افتاده است که نور سفیدی مانند فرشته درون داستان او را زنده میکند.در طول مسیر شخصیت اصلی با موجودات ترسناک و رباتیک و انسان های دیوانه رو به رو می‌شود که برای پرده برداری از این راز ، باید یکی پس از دیگری از پس این موجودات برآید.

گیمپلی بازی Lies of P برگه برنده‌ی این بازی است!

یکی از نکات قوت این بازی، گرافیک و طراحی دنیای آن است. با استفاده از توانایی‌های کنسول Lies of P توانسته است یک دنیای واقعی و شگفت‌انگیز را به تصویر بکشد. از محیط‌های گسترده و زیبا گرفته تا جزئیات دقیق کاراکترها، هر چیز در این بازی به شما احساس واقعیت می‌دهد.

نکته بعدی امکان ارتقای مهارت‌های ویژه در این بازی است.شما می‌توانید توانایی‌های خود را تا حداکثر ارتقا دهید و در راه کشف راز مخوف خود از آن استفاده کنید.

lies of p

نکته قوت بعدی بازی معماهای هوشمندانه و در این حال هیجان انگیز بازی است که شما را به چالش می‌کشد.شما باید در طول مسیر علاوه بر تمرکز بر دشمنان و باس فایت های درون بازی ، بر روی سرنخ ها نیز توجه داشته باشید تا بتوانید به بهترین نحو معماهارا حل کنید

علاقه‌مندان این بازی می‌توانند کنسول خود را برای نصب بازی به صورت کپی خور و غیره به مجموعه بیاورند و در کمترین زمان ممکن این بازی را بر روی کنسول خودشان  تجربه کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *