بازی

معاملات درون بازی Diablo IV به حالت تعلیق درآمد

diablo-

معاملات درون بازی Diablo IV به حالت تعلیق درآمد:

معاملات درون بازی Diablo 4 به دلیل سوئ‌ استفاده از طلا و اقلام جدید بازی ، تا اطلاع ثانوی بسته شد.Blizzard Entertainment به طور موقت تمام معاملات درون بازی محبوب Diablo را متوقف کرد.این اولین باز نیست که اقتصاد درون بازی شرکت بلیزارد با مشکل مواجه می‌شود.به گفته این شرکت ، بخاطر باگ به وجود آمده در بازی ( سوئ استفاده از آیتم‌های تکراری و طلا ) این سیستم تجارت درون بازی فعلا از کار افتاده است.

Diablo-4

متن ارسال شده توسط شرکت Blizzard همراه با ترجمه:

We’ve suspended player trading in Diablo IV until further notice due to a gold and item duplication exploit. We are working on a fix to amend this issue and will update you once we’ve reinstated the ability to trade. Once that is done, we will continue to monitor this activity to ensure a healthy playing experience for all. As always, any account that engages in gold and item duplication exploits will be actioned in accordance with our End User License Agreement.

We thank you for reporting this exploit to us and your patience.

ما تجارت بازیکن در Diablo IV را تا اطلاع ثانوی به دلیل سوء استفاده از طلا و اقلام تکراری به حالت تعلیق درآوریم. ما در حال کار بر روی یک راه حل برای اصلاح این مشکل هستیم و هنگامی که توانایی تجارت را بازیابی کردیم، شما را مطلع خواهیم کرد. پس از انجام این کار، ما به نظارت بر این فعالیت ادامه خواهیم داد تا از یک تجربه بازی سالم برای همه اطمینان حاصل کنیم. مانند همیشه، هر حسابی که درگیر سوء استفاده های تکراری طلا و اقلام باشد، مطابق با توافقنامه ما برخورد خواهد شد. ما از شما برای گزارش این سوء استفاده به ما و صبر شما سپاسگزاریم.

diablo 4

اگرچه معاملات و تجارت در بازی Diablo IV مانند نسخه های قبل نقش مهمی را ایفا نمی‌کند،اما با این حال برای بعضی بازیکنان نقش اساسی و مهم دارد.برای برخی این معاملات در جهت تکمیل کردن ست آیتم‌ها،دسترسی به آیتم‌های کمیاب و نادر و ارتقای جایگاه اقتصادی درون بازی است.این دسته از افراد حال باید روی مراودات با NPC های درون بازی و دراپ ها تا زمان اصلاح این مشکل بسنده کنند.

این سوئ‌ استفاده واکنش سریع Blizzard راه به همراه داشت و باعث شده یکبار دیگر تعهد بلیزارد به یک بازی منصفانه و رقابتی اثبات شود.همچنین این شرکت اعلام کرد که طبق سیاست نامه های شرکت با این افراد برخورد خواهد شد.

با این حال که بلیزارد در تلاش است که این مشکل را برطرف کند،اما این خاطره برای تمامی بازیکنان به یادگار خواهد ماند اما در سوی دیگر باید قدردان رویکرد فعال و متعهدانه این شرکت باشیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *