بازی

انتشار زودتر از موعد Mirage

انتشار زودتر از موعد Mirage:

یوبی سافت به تازگی خبری را منتشر کرد که عطش گیمرهارا تا حدودی بیشتر کند: انتشار زودتر از موعد Mirage. بازی مورد انتظار Assassin’s Creed Mirage قرار است زودتر از آنچه فکر می کردیم وارد بازار شود. این بازی که قرار بود در ۱۲ اکتبر عرضه شود ، حالا قرار است یک هفته زودتر یعنی در ۵ اکتبر وارد بازار شود.

اگر در مورد این رفتار زودهنگام تعجب می کنید، به این دلیل است که بازی به وضعیت مطلوب “طلا” دست یافته ، در دنیای بازی و بازی سازی ، وقتی یک بازی «به وضعیت طلایی می‌رسد»، نشان می‌دهد که توسعه اصلی آن به پایان رسیده و آماده توزیع است.کارکنان Ubisoft Montreal مغز متفکر این سری ، نتوانستند هیجان خود را مبنی بر آماده شدن این بازی کنترل کنند در نتیجه این خبر را در توییتر به اشتراک گذاشتند.

یوبیسافت مونترال در توییتی درخشان نوشت: Mirage طلایی شد!!! ستایش و قدردانی از تیم‌ها و رفقامون.این توییت با جلوه های دراماتیک تاریخ جدید انتشار این بازی را در ادام ه مشخص کرده بود.در ادامه بخشی از این توییت را مشاهده می‌کنید:

 

Assassin's Creed Mirage

یوبی‌سافت بوردو که به‌خاطر سهمش در گسترش بازی Wrath of the Druids در Assassin’s Creed Valhalla تحسین می‌شود، نیرویی است که Mirage را به پیش می‌برد. این بازی نوید یک سفر نوستالژیک را می دهد که بازتاب ماهیت اصلی Assassin’s Creed است. بازیکنان می‌توانند منتظر ترکیب هیجان‌انگیز از پارکور، مانورهای مخفیانه، و ترورهای اساسی باشند که این سری به آنها شهرت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *