بازی

انتشار بازی Naraka :Bladepoint برای PS5

انتشار بازی Naraka :Bladepoint برای PS5

Naraka :Bladepoint یک بازی اکشن-ماجراجویی است که توسط ۲۴ Entertainment  توسعه یافته است.در این بازی بتل رویال حداکثر ۶۰ بازیکن به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند تا آخرین نفر زنده بماند.این بازی شامل نبرد‌های نفس‌گیر الهام گرفته از هنرهای رزمی و نبردهای تن به تن و نزدیک است.محیط بازی طوری طراحی شده که شما حق انتخاب زیادی داشته باشید و هنگام انتخاب هیروها و سلاح دستتان کامل باز باشد.

naraka
naraka

گیم‌پلی Naraka bladepoint:

نبردهای جذاب این بازی در ” جزیره موروس ” اتفاق می‌افتد.پلیرهای بازی می‌توانند به صورت انفرادی (Solo) یا سه نفره (Trios) انجام دهند.در حالت انفرادی ، پلیرها به تنهایی بازی می‌کنند در صورتی که در حالت ۳ نفره ، پلیرها بازی را به همراه دو هم‌تیمی دیگر آغاز می‌کنند.بعد از پیدا شدن تعداد کافی از پلیرها و تیم‌ها ، بازیکنان باید قهرمانان با مجموعه مهارت‌های مختلف انتخاب کنند.سپس یک مکان برای شروع بازی انتخاب می‌کنند و بازی شروع می‌شود.

naraka
naraka

به جز Herald’s Trial یا حالت بتل‌رویال اصلی بازی، حالات دیگری هم برای بازی وجود دارد. حالت Bloodbath که مانند Free For All در بازی‌های شوتر است و هر کسی برای خودش باید بیشترین تعداد Kill را بگیرد، یکی از حالت‌های محبوب بازی است. Shadow’s Surge نیز یک حالت بسیار سرعتی بوده که در آن نقشه‌ی بازی بسیار کوچک‌تر است و به محض شروع به کوچک شدن، دیگر طوفان متوقف نمی‌شود و باید در همان حین با بقیه بجنگید که بسیار جالب و جذاب است. همچنین حالت Omni’s Nightmare بازیکنان را به دو دسته‌ی قهرمان و شیطانی تقسیم می‌کند و با یک‌دیگر مبارزه می‌کنند اما به نظر می‌رسد این حالت برای بسیاری مشکل دارد.همچنین این بازی برای ایرانیان فیلتر بوده و باید از یک نرم‌افزار تحریم شکن استفاده کنید.

انتشار رایگان naraka برای ps5:(خبر خوشحال کننده برای مشترکین پلاس )

بازی Naraka: Bladepoint قرار است به صورت رایگان برای کنسول «پلی استیشن ۵» منتشر شود.گفتنی است مشترکین سرویس «پلی استیشن پلاس»قادر هستند محتوای درون بازی ویژه‌ای را کسب نمایند.تمامی دریافت‌کنندگان این نسخه می‌توانند یک مجموعه آیتم درون بازی را به صورت رایگان دریافت نمایند. این آیتم‌ها شامل یک اسکین Katana، یک Ryuzan·Frost Reflection و دو Immortal Treasure می‌شوند. علاوه‌بر‌این، مشترکین PlayStation Plus حتی آیتم‌های بیشتری از جمله پنج Treasure بیشتر را کسب خواهند کرد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *