بازی

اخبار و شایعات call of duty 2023 : modern warfare 3

اخبار و شایعات call of duty 2023 : modern warfare 3

 

طبق آخرین شایعات منتشر شده از شرکت بازی سازی Activision ، فرانچایز  Call of duty قرار است نسخه جدیدی تحت عنوان  Modern Warfare 3 پیش رو داشته باشد.اخیرا خبرگزاری insider gaming اطلاعات تازه‌ای پیرامون نسخه جدید این فرانچایز محبوب منتشر کرده است.

قرار است استودیو اسلج‌همر گیمز به همراه دو تیم اینفینیتی وارد و تری آرک به توسعه آن بپردازند.

این بازی شامل بخش‌های کمپین داستانی تک‌نفره ، بخش چند نفره و زامبی هست که هنوز اطلاعاتی مبنی بر جدا بودن یا نبودن بخش زامبی در دسترس نیست.

قرار است همراه معرفی و انتشار بازی ، یک مپ جدید برای بازی بتل رویال Warzone 2 بر محوریت مکانی از کمپین بازی Modern Warfare 2 به نام لاس آلماس معرفی شود.

طبق گزارش‌های هندرسون از نشریه Insider gaming قرار است چند نسخه بتا حدود یک ماه قبل از انشتار بازی در اختیار پلیرها قرار گیرد.

Modern Warfare 3 فاجعه یا موفقیت ؟ مسئله این است….

هنوز زمان زیادی از انتشار این شایعات نگذشته است اما عده‌ای بر این باورن که این نسخه یک فاجعه کامل است ، دلیل اصلی آنها این است که دو نسخه از یک بازی در دوسال متوالی یک شکست کامل است. اکتیویژن تایم کافی برای بازسازی خط داستانی و ایجاد تغییرات درخور در داستان را ندارد و این خود بازی را به یک نسخه تکراری تبدیل می‌کند که یک پاشنه آشیل بزرگ است.

از سوی دیگر، نام Modern Warfare 3 نامی بزرگ و بسیار با ابهت نه تنها در میان طرفداران دنیای کالاف دیوتی، بلکه در دنیای ویدیو گیم است و انتشار عنوانی ضعیف برگرفته از این نام، می‌تواند یک فاجعه به بار آورد. البته باید اشاره داشت که تیم اسلج همر (Sledgehammer Games) مسئول توسعه این بازی است و این واقعیت را نیز نباید فراموش کرد که آن‌ها احتمالا بیش از یک سال است که در حال توسعه مدرن وارفر ۳ هستند. با این وجود، انتشار یک بازی کامل با نام مدرن وارفر ۳، آن هم با فاصله تنها یک سال از انتشار بازی مدرن وارفر ۲ کار درستی است؟ ما اینگونه فکر نمی‌کنیم!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *