اخبار سایت, بازی, بازی

شایعه شدن تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Vanguard + تیزر

شایعه شدن تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Vanguard

شایعه شدن تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Vanguard  بعد از ظهر که در حساب رسمی توییتر Call of Duty فاش شد ، Activision چند ثانیه ویدئویی از اولین تریلر فیلم Vanguard را به اشتراک گذاشت . با این حال ، این ویدیو تا حدودی ویرایش شده بود و به این معنی بود که اطلاعات مربوط به بازی در روز گذشته به دست آمده است. این تریلر به سادگی دوربینی را نشان می دهد که در بالای سقف حرکت می کند ، جایی که در فاصله دور می توانیم هواپیماهای زیادی را مشاهده کنیم که همزمان با هم پرواز می کنند. با این حال ، تیم Call of Duty به جای نمایش این هواپیماها ، کلمات “Leaks” و “Rumors” را به عنوان راهی برای گفتن اینکه نشت های مربوط به Vanguard به سرعت در حال ورود است ، ویرایش کرد. در پاسخ ، بسیاری از طرفداران از دیدن ناشر ناشران Call of Duty با این افشاگری شوکه شدند.

 

<

/p>
 

همانطور که گفته شد ، چیزی که این تریلر از Call of Duty: Vanguard تأیید می کند این است که بازی در طول جنگ جهانی دوم تنظیم می شود. این چیزی است که ما طی چند ماه گذشته کمی در مورد آن شنیده ایم ، اما شهری که در این تریلر نشان داده شده است (و هواپیماهایی که تا حدودی می توان آنها را مشخص کرد) قطعاً به نظر می رسد متعلق به این دوران باشد. توسعه دهندگان Sledgehammer Games اخیراً روی آخرین ورودی این سری کار کردند که در این بازه زمانی با Call of Duty: WWII ۲۰۱۷ انجام شد  پس می‌توان انتظار داشت که بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۱۴ آبان (پنج نوامبر) منتشر شود.

در حال حاضر ، ما هنوز نمی دانیم که اکتیویژن چه زمانی قصد دارد به طور رسمی Call of Duty: Vanguard را معرفی کند ، اما با توجه به اینکه ناشر در حال حاضر به طور رسمی بازی را به این شکل نشان می دهد ، به نظر می رسد که ما باید چیزهای زیادی یاد بگیریم. بیشتر در آینده نزدیک هر زمان که اعلام رسمی بازی انجام شود ،

بازی Call of Duty: Vanguard

بازی Call of Duty: Vanguard

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *