اخبار سایت, بازی, بازی

نقشه کامل بازی Forza Horizon 5 فاش شد

نقشه کامل بازی Forza Horizon 5 فاش شد

نقشه کامل بازی Forza Horizon 5 فاش شد این استودیو در آخرین قسمت از نمایش ویدیویی Forza Horizon 5: Let’s Go ، نقشه بازی مسابقه ای را نشان داد  قبل از انتشار تصویری از آن در توییتر . مایک براون ، مدیر خلاق در مورد نقشه بازی آینده گفت: “این ۵۰ درصد بزرگتر است ، بنابراین یک و نیم برابر اندازه Forza Horizon 4 است .”

در جایی دیگر از ویدیو ، Playground جزئیات بیشتری از ۱۱ “بیوم متمایز و منحصر به فرد” موجود در Forza Horizon 5 را توضیح داد. : Canyon ، Tropical Coast ، Farmland ، Arid Hills ، Jungle ، Living Desert ، Rocky Coast ، Sand Sand صحرا ، مرداب ، شهر شهری گواناخواتو و آتشفشان و….. در این نقشه موجود است و مسابقه آینده در مکزیک تنظیم می شود و به گفته توسعه دهنده آن ، متنوع ترین دنیای باز سری تا به حال وجود دارد.

ما از ابتدا می دانستیم که می خواهیم این بزرگترین Forza Horizon باشد. با این حال ، اگر ما می خواستیم بزرگترین باشیم ، احساس کردیم که باید بیشترین تنوع و کنتراست را نیز ارائه دهیم. “براون اخیراً به Xbox Wire گفت:

مکزیک تقریباً مانند کل جهان در یک کشور است: قله های برفی ، جنگل های گرمسیری ، دره های حماسی ، سواحل زیبا ، معماری باستانی و شهرهای مدرن. وقتی فرهنگ باورنکردنی مکزیک را اضافه کنید – موسیقی ، هنر ، تاریخ ، مردم – هیچ مکان هیجان انگیزتری برای جشنواره افق وجود ندارد.

نقشه کامل بازی Forza Horizon 5

نقشه کامل بازی Forza Horizon 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *