اخبار سایت, بازی, بازی

تصویر جدیدی از فصل ۵ بازی Warzone لو رفت

تصویر جدیدی از فصل ۵ بازی Warzone لو رفت

تصویر جدیدی از فصل ۵ بازی Warzone لو رفت کمی بیشتر از یک هفته تا آغاز فصل ۵ در Warzone و Cold War باقی مانده است . تیزرها قبلاً از طریق حساب های رسانه های اجتماعی استودیو Treyarch شروع شده اند ، اما به نظر می رسد که این امر برای طرفداران کافی نبود ، زیرا نشت فصل ۵ Warzone نشان می دهد SMG جدید ، جلد و اپراتور جدید.

اگر از طرفداران اسپویل نیستید ، توصیه می کنیم همین حالا به عقب برگردید. اما اگر مشتاق هستید بدانید از فصل ۵ Warzone و Cold War چه انتظاری می توانید داشته باشید ، نمی خواهید این نشت های جدید را از دست بدهید.

زمان انتشار Cold War و Warzoneفصل ۵ چه زمانی است

هنوز تاریخ انتشار رسمی فصل ۵ توسط Treyarch Studios یا Raven Software مشخص نشده است ، اما احتمالاً پنجشنبه ۱۲ آگوست آغاز می شود. این به این دلیل است که شمارش معکوس فعلی فصل ۴ Battle Pass در همان هفته به پایان می رسد و فصل های جدید Call of Duty همیشه از پنجشنبه آغاز می شود طرفداران می توانند انتظار یک Battle Pass جدید با لوازم  جدید ، نقاط COD و موارد دیگر را داشته باشند. همچنین شایعات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه رونمایی رسمی Call of Duty: Vanguard در فصل ۵ در داخل Warzone اتفاق می افتد و انتظار می رود این شبیه به زمان افشای Black Ops Cold War در Warzone در سال ۲۰۲۰ باشد.

 

تصویر از فصل 5 بازی Warzone لو رفت

تصویر از فصل ۵ بازی Warzone لو رفت

 

نشت جدیدی که از Reddit سرچشمه می گیرد ، جلد فصل ۵ Warzone و War Cold را نشان می دهد  اگرچه CallofDutyLeakz خاطرنشان کرد که آنها نمی توانند مشروعیت این نشت را تأیید کنند ، همکار نشت کننده Call of Duty و داده پرداز نانیکوس نشان داد که در واقع واقعی است تصویر فاش شده برای فصل ۵ نه تنها اولین نگاه به اپراتور جدید را نشان می دهد ، بلکه ورود Tec-9 SMG را نیز نشان می دهد. سلاحی که قبلاً در بازی Call of Duty دیده نشده بود  ورود Tec-9 SMG با خط داستانی Black Ops Cold War کاملاً مطابقت دارد ، زیرا سلاح واقعی در سال ۱۹۸۴ برای اولین بار تولید شد. با این حال ، مطمئناً یک سوال برای طرفداران وجود دارد ، آیا این یک متای جدید خواهد بود؟ باید منتظر شروع فصل ۵ Warzone و Cold War باشیم تا متوجه شویم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *