اخبار سایت, بازی, بازی

به تاخیر افتادن انتشار بازی Crimson Desert

به تاخیر افتادن انتشار بازی Crimson Desert

به تاخیر افتادن انتشار بازی Crimson Desert ، بازی اکشن ماجراجویی و دنباله بازی بسیار محبوب MMORPG Black Desert Online و توسعه یافته توسط همان استودیو در Pearl Abyss ، رسماً از اکران زمستانی ۲۰۲۱ به تعویق افتاد. با این حال ، ما نمی دانیم مدت زمان آن چقدر است اما توسعه دهندگان به زودی یک به روز رسانی ارائه می دهند.

اولین گیم پلی Crimson Desert سال گذشته به طور رسمی در مراسم The Game Awards معرفی شد و در ابتدا برای راه اندازی زمستان ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده بود. متأسفانه ، توسعه دهندگان اکنون تأیید کرده اند که این برنامه تا تاریخ نامعلومی به تأخیر افتاده است تا بتواند  بازی غنی کننده تر ایجاد کند ، در حالی که  سلامت و ایمنی همه افراد درگیر را تضمین می کند. 

 

در این پست آمده است: ” ما در حال حاضر سخت مشغول توسعه Crimson Desert هستیم ، که با ماجراهای جدید و تجربیات هیجان انگیز به سرعت در حال پیشرفت است .” ” با این حال ، ما تصمیم گرفته ایم که باید زمان بیشتری را به افزودن ایده های جدید برای یک بازی عمیق تر و غنی تر اختصاص دهیم. 

” بنابراین ، به منظور ایجاد بهترین تجربه ممکن ، در حالی که از سلامت و ایمنی همه افرادی که در ارائه بازی دخیل هستند اطمینان حاصل می کنیم ، ما تصمیم گرفته ایم که انتشار Crimson Desert را به تعویق بیندازیم. ما در آینده برنامه به روز شده ای را ارائه می دهیم. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *