اخبار سایت, بازی, بازی

معرفی بهترین بازی های کارآگاهی و جنایی تاریخ GAME

معرفی بهترین بازی های کارآگاهی و جنایی تاریخ GAME

 

۱. چه کسی قاتل است (Who Is The Killer )

 

 

معرفی بهترین بازی های کارآگاهی و جنایی تاریخ GAME این بازی اصلی بر اساس قوانین کلاسیک کارآگاهی انگلیسی است. هر روز کسی می میرد و شما باید بفهمید که قاتل کیست. همه یک داستان رمز و راز مشترک از گذشته دارند. همه می توانند انگیزه ای برای انجام این کار داشته باشند. و شما فقط هفت روز فرصت دارید تا قاتل را متوقف کنید. این یک بازی ماجراجویی عمومی نیست – در این سناریو هیچ پایان خوشی وجود ندارد ، شما می توانید بازی را ببرید یا باخت (در صورت مرگ همه). با شخصیت ها صحبت کنید ، در مورد صحنه های جنایت تحقیق کنید ، حدس بزنید چه کسی دروغ می گوید ، به رویاهای خود نگاه کنید تا سرنخی پیدا کنید و سعی کنید قاتل را قبل از اینکه دیر شود دستگیر کنید.

 

۲. سیبری (Syberia)

کیت واکر ، یک وکیل جوان جاه طلب از نیویورک ، کاری ساده به نظر می رسد – توقف سریع برای رسیدگی به فروش یک کارخانه اتومات سازی قدیمی که در دره های آلپ پنهان شده است ، و سپس به ایالات متحده بازگشت. تصور نمی کرد هنگام شروع این کار زندگی اش زیر و رو شود.

 

۳. کالوینو نوآر (Calvino Noir)

 

فیلم noir stealth game. کالوینو نوآر یک ماجراجویی اکتشافی و مخفیانه از طریق جهان زیر جنایتکار اروپایی در دهه ۱۹۳۰ است. وقتی ناخواسته درگیر یک طرح انقلابی می شوید ، معماری با نوآر ملاقات می کند. ما از فناوری گرافیک Metal Apple برای بازآفرینی سبک فیلم نوآر استفاده می کنیم ، با زیبایی زیبا با کنتراست بالا برای ساختن جهانی که به اندازه کافی واقعی باشد تا میزبان فضای خطرناک بازی باشد. اعمال ۲ و ۳ به عنوان خریدهای درون برنامه ای در دسترس هستند. با الهام از چشم اندازهای آینده نگرانه Deus Ex و Blade Runner. همانطور که برای آینده شهری که به آهستگی به ناودان کشیده می شود ، می جنگند به عنوان یک گروه متفرقه از شانس های آخر بازی کنید. برخی از آنها روح شکسته ، برخی فقط آسیب دیده اند – همه در حال جنگ برای ساختن آینده در جهانی زشت هستند که توسط کسانی که قلبشان بی رحمانه و تاریک است ، اداره می شوند.

 

۴. دام ولف: بازی رمز و راز تاریکی کارآگاه (Adam Wolfe: Dark Detective Mystery Game)

این یکی از بازی های مورد علاقه ما است. در هیجان انگیزترین ماجراجویی اول شخص سال ، پا به کفش آدام ولف ، محقق امور ماورا الطبیعه بگذارید! با دلگرمی از ناپدید شدن مرموز خواهرتان ، به خیابان های سانفرانسیسکو بروید و شاهد تعامل جنایت و پدیده های فوق طبیعی باشید. آیا هر موردی که حل کردید بخشی از یک معما بزرگتر است؟ آیا همه اینها می تواند بخشی از یک توطئه پیچیده باشد؟ حقیقت ممکن است تکان دهنده تر از نیروهای اخروی شما باشد. از عقل و غریزه خود در این هیجان روانشناختی تپنده قلب استفاده کنید – صحنه جنایت در انتظار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *