اخبار سایت, بازی, بازی, کنسول بازی

بهترین بازی های رایگان PS5

بهترین بازی های رایگان PS5

۱) بهترین بازی های رایگان PS5: Call of Duty Warzone


فقط کمی زمان لازم بود تا حق رای دادن   به بازی Call of Duty از  به دست بیاورد Calling Duty Warzone که از سری بازی های فوق العاده است که کاربر را در یک فضای باز گسترده قرار می دهد ، کاملاً یک موفقیت کامل بازی سازی است.جایی که Call of Duty Warzone واقعاً خود را از بقیه بسته های Battle Royale جدا می کند ، این است که چگونه نه تنها اجازه می دهد تا برای ۱۵۰ بازیکن در هر زمان ، بلکه همچنین چگونه گسترش آینده اجازه می دهد تا ۲۰۰ بازیکن چشم نوش در یک بار . اکنون با بازی متقابل کامل بین پلتفرم های PlayStation ، Xbox و PC و تصاویر ۴K / 60 ، اگر Call of Duty: Warzone را بر روی PS5 بازی کنید ، در حال بازی نسخه قطعی یکی از محبوب ترین بازی های رایگان تاکنون هستید.

۲) بهترین بازی های رایگان PS5: Destiny 2


انگار Destiny 2 نیاز به اضافه کردن تعداد بیشتری بازیکن به تعداد میلیونی خود داشت ، به نظر می رسد اکنون که MMOFPS فوق العاده محبوب خود برای بازی در PlayStation 5 آزاد شده است ، آنها در شرف اضافه کردن تعداد بیشتری هستند .

شامل مقدار زیادی محتوای PvE و PvP ، علاوه بر کامیون کوچک از تلاش های گسترده و داستان ، بازی رایگان Destiny 2 بسیار سخاوتمندانه است و اکنون به این معنی است که شما برای بازی در نقش تیرانداز ستاره ای Bungie دقیقاً بهانه خوبی ندارید.

 

۳) بهترین بازی های رایگان PS5: Fortnite Battle Royale


با تأمل ، به نظر نمی رسید که هرگز Epic Games ‘ Fortnite به موفقیت برسد ، و حتی کمتر از گذشته به عنوان یک دنباله دار جهانی تبدیل شود. با این حال ما اینجا هستیم ؛ پس از حضور گسترده و مداوم در Early Access ، Fortnite با دادن بازیکنان به Fortnite Battle Royale ، به بهترین روش ممکن خود را بازخرید کرد . برداشت جدیدی از سبک فرعی نبرد رویال که ساختمان را با نبردهای سوم شخص سوم ترکیب می کند.خیلی بیشتر از مبلغ جذاب ساخت و ساز و تیراندازی آن ، جایزه و پاداش بازی Fortnite Battle Royale برای ابتکار و هرج و مرج ظهور بازیکن کاملاً بر خلاف هر چیز دیگری که الان وجود دارد و با هزینه کل دلار صفر (پوند ، یورو ، پنس ، سنت) ، هر زمان دیگری ، در حال حاضر هیچ زمان بهتری برای پرش با باند وجود ندارد.

 

۴) بهترین بازی های رایگان PS5: Warframe


در ابتدا و همزمان با انتشار سخت افزار PS4 در نوامبر ۲۰۱۳ ، Warframe یکی از اولین بازی های رایگان برای بازی در کنسول بود. یک RPG شخصیتی سوم شخص فضایی نینجا که تمرکز سفارشی را بر همکاری و کار تیمی در رده ای قرار می دهد که مطمئناً بازیکنان Destiny 2 آن را تشخیص خواهند داد ، این اعتبار به کالیبر توسعه دهنده Digital Extremes و بازی است که همانطور که ما به هفتمین سالگرد تولد خود نزدیک شوید ، Warframe بهترین سالهای تولد است. با انواع محتوای PvP و PvE که هر دو به نوبه خود به روایت داستانی Warframe تبدیل می شوند ، کارهای رایگان بازی Digital Extremes برای انجام کارهای زیادی وجود دارد که صریحاً غیرواقعی است. از درگیری های کوتاه تا نبردهای فضایی ، حملات گسترده و سایر فعالیت های تعاونی ، Warframe وظیفه ترکیبی را برای ازدواج در نبردهای بیش از جنبشی ، شخص ثالث با یک مدل کاملاً سخاوتمندانه رایگان انجام می دهد که اطمینان می دهد همه می توانند بازی خوبی ارائه دهند بروید بدون اینکه دیگر نیازی به دست گرفتن در جیب آنها داشته باشید. و حالا ، حدود هفت سال پس از انتشار اولیه ، Warframe اکنون در حال راه اندازی PS5 است – البته این بار با مجموعه ویژگی های بصری بسیار پیشرفته و محتوای اضافی به ارزش تقریباً یک دهه. برای ورود به Warframe هیچ زمانی بهتر از الان نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *