اخبار سایت, بازی, بازی

معرفی بازی eFootball – PES 2022 + تریلر

معرفی بازی eFootball – PES 2022 + تریلر

معرفی بازی eFootball – PES 2022 + تریلر PES 2022 در راه است و در اواخر ماه ژوئن یک نسخه ی نمایشی غافلگیرکننده برای بازی جدید دریافت کردیم – با کنجکاوی کمی از کنامی. پس از تصمیم ناشر ژاپنی برای خروج از E3 ، استقبال خوبی صورت گرفت. این نسخه از Pro Evo اولین سری را در PS5 و Xbox Series X نشان می دهد ، بنابراین از نظر تاریخ انتشار PES 2022 و ویژگی های جدید گیم پلی چه انتظاراتی داریم؟ راهنمای GR PES 2022 گزارش جامع پیشآگاهی دارد.

نسخه ی نمایشی PES 2022

کونامی با انداختن نسخه ی نمایشی PES 2022 در ۲۴ ژوئن یک غافلگیری بزرگ را به وجود آورد. این بازی با نام “تست عملکرد آنلاین جدید فوتبال” ، در PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Xbox One و Xbox Series X و S قابل پخش است – اما فقط برای محدود زمان. این نمایش تا نیمه شب ۸ ژوئیه ادامه دارد. در آن چهار باشگاه حضور دارند: FC بایرن ، یوونتوس ، منچستر یونایتد و بارسلونا.

روند بازی نسبت به دو سال گذشته به طور محسوسی کندتر است و تعداد انگشت شماری از تغییرات دیگر خود را مشهود می کند. Dash از R1 به R2 حرکت می کند ، و شما می توانید L2 را نگه دارید تا به یک بازیکن دستور دهید “بین حریف و توپ قرار بگیرد”. اکنون لیست کاملی از کنترل ها در وب سایت رسمی کونامی موجود است.

کونامی می گوید: “هدف اصلی آزمون عملکرد آنلاین بازی فوتبال جدید ارزیابی پایداری و کیفیت اتصال سرورهای ما در طول مسابقات آنلاین است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *