اخبار سایت, بازی, بازی

منتشر شدن بازی Warhammer 40,000 Darktide با تاخیر مواجه شد

معرفی بازی Warhammer 40,000 Darktide با تاخیر مواجه شد

منتشر شدن بازی Warhammer 40,000 Darktide با تاخیر مواجه شد بر اساس اعلامیه ای که روز پنجشنبه در توییتر منتشر شد ، توسعه دهنده Warhammer 40،۰۰۰: Darktide ، سبک تیرانداز  مانند Left 4 Dead در جهان ۴۰K ، بازی را به تاخیر انداخت تا بهار ۲۰۲۲ . بر اساس استکهلم-Fatshark ساخته گفت، در یک ترجیع بند، که COVID-19 همه گیر طرح اصلی خود را برای ارائه نهفته است Darktide بعد از این سال سال ارائه خواهد داد.

مارین والوند ، بنیانگذار و مدیر عامل Fatshark ، تاخیر را در شبکه های اجتماعی اعلام کرد و توضیح داد ، “ما وظیفه داریم بهترین بازی را که ممکن است ارائه دهیم ، ارائه دهیم و صریحاً برای تحقق این هدف به زمان بیشتری نیاز داریم. هیچ رازی نیست که ساختن یک بازی در طی شیوع همه گیر یک چالش است و ما از این مسئله مصون نیستیم. ما در حال برنامه ریزی هستیم که از وقت اضافی استفاده کنیم تا هم روی سطح کیفیت در زمان انتشار متمرکز شویم و هم اینکه در سیستم های بیشتری برای پشتیبانی از دارکتیید برای سالهای آینده سرمایه گذاری کنیم . “

 

تاخیر Warhammer 40،۰۰۰: Darktide در پی همان لغزش های مشابه برای بازی های ۲۰۲۱ مانند Ghostwire: Tokyo و Resident Evil Re: Verse است که اوایل هفته جاری اعلام شد. اعلامیه Fatshark به این معنی است که امسال یک Left 4 Dead-like کمتر وجود دارد و فضای Back 4 Blood ، Rainbow Six: Extraction و Aliens: Fireteam Elite فراهم می شود.

در Darktide ، بازیکنان نقش یک گروه از محافظان سلطنتی ، غرغرهای یکبار مصرف جهان Warhammer 40،۰۰۰ را تحت هدایت یک Inquisitor بازی می کنند. تفتیش کنندگان عوامل مخفی هستند ، معروف به ریشه یابی بدعت در برابر امپراطور بشریت. به همین ترتیب ، آنها مرتباً با نیروهایی مانند گارد شاهنشاهی به صورت موقت کار می کنند. این مکان در اعماق یک شهر کندو وجود دارد ، جایی که موجودات زامبی مانند در سالن ها مرتکب کارهای وحشتناک ناگفته می شوند.

Warhammer 40،۰۰۰: Darktide به ویندوز PC و Xbox Series X می آید و در سرویس اشتراک Xbox Game Pass مایکروسافت ارائه می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *