اخبار سایت, بازی, بازی

بازی Company of Heroes 3 رونمایی شد + تصاویر

بازی Company of Heroes 3 رونمایی شد + تصاویر

بازی Company of Heroes 3 رونمایی شد + تصاویر استودیو Relic Entertainment و سگا از بازی Company of Heroes 3 رونمایی کردند Company of Heroes 3 رسماً فاش شده است و جای هیجان زیادی وجود دارد ، به خصوص اگر شما از طرفداران Company of Heroes 1 و ویژگی های اصلی گیم پلی آن باشید ، زیرا توسعه دهندگان نشان داده اند که آنها تمرکز خود را به جنبه های استراتژیک گیم پلی بازی Company of Heroes 3 گذاشته اند.

Company of Heroes 3 ضمن بهبود برخی از جنبه های کمتر تصفیه شده و معرفی تعدادی از ویژگی های جدید ، از بازی اول بسیاری از مکانیک های محبوب محبوب را دوباره معرفی می کند.

توسعه دهندگان Relic قول می دهند که بازخورد بازیکن برای پیشرفت بازی بسیار مهم باشد و به همین دلیل است که آنها می خواهند اسناد طراحی و بسیاری از اطلاعات دیگر را با جامعه به اشتراک بگذارند زیرا آنها می خواهند نظرات طرفداران در مورد بازی را بشنوند و چگونه می توانند آن را بهبود بخشند.

بیایید هر آنچه را که درباره Company of Heroes 3 می دانیم بررسی کنیم.

ویژگی های بازی Company of Heroes 3

 

بازی Company of Heroes 3 رونمایی شد + تصاویر

بازی Company of Heroes 3 رونمایی شد + تصاویر

 

Relic Entertainment توضیح می دهد که بازی تمرکز خود را بر “تجربه اصلی CoH1 که امتحان کرده است” در کنار “پیشرفت های هدفمند” و مکانیک های جدید گیم پلی تغییر خواهد داد. این شامل مکانیک های آشنایی مانند پوشش ، سرکوب و دید واقعی است که همه در حالت تصفیه شده برمی گردند.

 

بازی Company of Heroes 3 رونمایی شد

بازی Company of Heroes 3 رونمایی شد

 

پادگان ها و تخریب ساختمان نیز برگشته اند ، و “بسیار پیشرفت کرده اند”. مکانیک های مختلف زمینی ، مانند مسدود کردن دید ، مسدود کردن شلیک ، و ارتفاع زیاد ، نیز با به روزرسانی و بهبود ، با هدف ایجاد احساس واقعی تر در جنگ ، به روز می شوند در میان بسیاری از مکانیک های جدید گیم پلی ، Relic زره پوش و نقض وسایل نقلیه را برجسته می کند ، بازیکنان می توانند از آنها برای مقابله با ساختمانهای تحت اشغال دشمن استفاده کنند کهنه سربازی نیز بازگشت ، که به ما دلیلی می دهد سعی کنیم جوخه های باتجربه را حفظ کنیم ، زیرا آنها می توانند در میدان جنگ همه تفاوت ایجاد کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *