اخبار سایت, بازی, بازی

آخرین خبر ساخت بخش چند نفره بازی The Last of Us Part 2

آخرین خبر ساخت بخش چند نفره بازی The Last of Us Part 2

آخرین خبر ساخت بخش چند نفره بازی The Last of Us Part 2 با توجه به جستجوی پرسنل متخصص در بخشی که به نظر می رسد مشخصه گسترش اخیر Naughty Dog است ،  بازی The Last of Us 2 می تواند با ورود احتمالی Factions ، توسعه چند نفره مستقل خود را دریافت کند .

در توییت خود که این اطلاعات اعلام شده است ، در واقع مشاهده میزان موقعیت های شغلی با آگهی های استخدام در تیم داخلی معروف سونی ، که بسیاری از آنها به چند نفره اشاره دارند ، به ویژه در بخش برنامه نویسی و طراحی بازی.

ساخت بخش چند نفره بازی The Last of Us Part 2

ساخت بخش چند نفره بازی The Last of Us Part 2

بسیاری از این استخدام ها علاوه بر این برای پستهای موقت است ، بنابراین به نظر می رسد یک پروژه خاص با افزایش موقت نیروی کار به پایان برسد ، بدون اینکه قطعی شود ، اما این می تواند همزمان با ساخت عنوان یک کالیبر خاص باشد اما قصد تغییر ساختار داخلی تیم را ندارد.

این توضیحات می تواند با ادعای The Last of Us 2: Factions مطابقت داشته باشد که حالت چند نفره مستقل The Last of Us 2 است که طبق چندین شایعه در حال ساخت در Naughty Dog است و باید به عنوان پروژه بعدی تیم منتشر شود.

چند نفره برای The Last of Us 2 در واقع براساس آنچه در ماه های اخیر ظاهر شده بود ، برنامه ریزی شده بود ، اما از پروژه قطع شده است تا به تیم اجازه دهد منحصراً روی داستان تمرکز کند و زمان توسعه را خیلی طولانی نکند ، با این وجود این احتمال وجود دارد که این ایده بعداً بازیابی شود ، همانطور که مدتی قبل مدعیان مختلف هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *