بازی, بازی

از مراحل ساخت بازی Demon’s Souls مستندی جذاب منتشر شد

از مراحل ساخت بازی Demon’s Souls مستندی جذاب منتشر شد

 از مراحل ساخت بازی Demon’s Souls مستندی جذاب منتشر شد راه اندازی سیستم های جدید سال گذشته هیجان انگیز بود ، همانطور که همه کنسول ها راه اندازی می شوند ، اما این چیزی است که توجه به آن دشوار بود ، نبود انحصاری های واقعی و آبی جدید نسل جدید. تقریباً در قسمت Xbox کاملاً غایب بودند و فقط تعداد کمی از آنها در سمت سونی حضور داشتند. با این حال ، یکی از آن بازی ها بازسازی مورد انتظار Demon’s Souls بود ، که طرفداران زیادی داشتیم . اکنون ، ما باید با سازندگان به پشت صحنه برویم تا ببینیم چه چیزی باعث بازسازی عنوان کلاسیک شده است.

افراد خوب NoClip قطعه و مستند ساز برجسته دیگری را با تمرکز بر ساخت بازی منتشر کرده اند. آنها با افراد مختلفی از هم اکنون از بین رفته سونی ژاپن و Bluepoint Games صحبت کردند ، که به طور مشترک بازی را توسعه داده اند و به نظر می رسد که مورد دوم بخشی از استودیوی PlayStation باشد. این ویدئو بیش از یک ساعت طول می کشد و از تعمیرات اساسی گرافیکی گرفته تا روسای نمادین بازی و موارد دیگر را شامل می شود. در زیر می توانید آن را به طور کامل بررسی کنید.

برای تماشای این مستند جذاب از یوتوب اینجا کلیک کنید.

 

Demon’s Souls مستندی جذاب منتشر شد

Demon’s Souls مستندی جذاب منتشر شد

 

Bluepoint Games استودیوی پشت Demon’s Souls Remake ، یک بازی ویدیویی است که در کنار PS5 ، دستگاه نسل بعدی سونی منتشر شده است. نسخه اصلاح شده عنوان فرقه From Software با گرافیک کاملاً بازسازی شده ، اما با ذاتی همان نسخه اصلی Hidetaka Miyazaki بازگشته است. NoClip ، یک کانال تخصصی در ساخت مستند ، به طور کامل در توسعه این بازسازی نقش داشته است. آنها به بررسی روندهای خلاقانه و فلسفه استودیوی او می پردازند.

در این مستند ، توسعه دهندگان Bluepoint Games و SIE Japan Studio ، به عنوان همکاری هر دو استودیو در زمینه توسعه Demon’s Souls Remake. با این وجود ، در ماه های اخیر ، اوضاع تغییر کرده است ، زیرا استودیوی ژاپنی از بین رفته و در Asobi ، سازندگان Playroom Astro ادغام شده است. این ویدئو که بیش از یک ساعت طول می کشد ، بخشهای مختلف بازی را شامل می شود ، از گرافیک گرفته تا تغییرات در کارفرمایان نهایی. می توانید آن را دقیقاً در زیر این خطوط مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *