اخبار سایت, بازی, بازی

باکس آرت بازی FIFA 22 با تصویر امباپه رونمایی شد + تریلر

باکس آرت بازی FIFA 22 با تصویر امباپه رونمایی شد + تریلر

باکس آرت بازی FIFA 22 با تصویر امباپه رونمایی شد + تریلر در اواخر سال جاری منتشر خواهد شد و بسیاری از مردم تعجب خواهند کرد که چه کسی قرار است روی جلد بازی باشد. فیفا نه تنها بزرگترین فدراسیون فوتبال روی کره زمین ، بلکه یک حق رای دادن در زمینه بازی بسیار محبوب است که هر ساله یک بازی جدید منتشر می کند. فیفا توسط EA Sports ایجاد شده است ، حالت های بازی زیادی دارد که طرفداران می توانند از آن لذت ببرند. مورد علاقه بودن تیم های Ultimate Team و Pro Club ها است.آنها هر ساله هزاران درآمد از این بازی به دست می آورند و FIFA 21 در حال حاضر توسط صدها هزار نفر بازی می شود.

با انتشار بازی های سالانه و انتشار کنسول های نسل جدید ، واقعاً زمان هیجان انگیزی است که طرفدار FIFA باشید زیرا آنها به دنبال انتشار اولین بازی فوتبال خود از زمان عرضه کنسول های نسل جدید در اواخر سال ۲۰۲۰ هستند.

 

چه کسی روی جلد FIFA 22 است؟

با انتشار بازی در فاصله چند ماه ، بالاخره فهمیدیم که چه کسی روی جلد است.

وقتی مردم سعی می کنند فوتبالیست های مورد علاقه خود را به عنوان ستاره اصلی بازی تبدیل کنند ، شاهد ویرایش های زیادی هستیم. یکی از جود بلینگهام که اخیراً در شبکه های اجتماعی منتشر شد ، بسیاری امیدوارند که جوان انگلیس در فیفا ۲۲ حضور داشته باشد.

 در گذشته ستاره هایی مانند رونالدینیو ، وین رونی ، لیونل مسی و مارکو رویس را روی جلد دیده بودیم . اخیراً ما کیلیان امباپه را در جلوی FIFA 21 دیدیم .

اگرچه این در حال حاضر بعید به نظر می رسد زیرا این بازیکن فرانسوی یک فصل عالی را با پاری سن ژرمن پشت سر گذاشت. علیرغم عدم کسب عنوان قهرمانی لیگ ۱ یا لیگ قهرمانان ، Mbappe هنوز هم ستایش زیادی دریافت کرد. اکنون تأیید شده است که Mbappe ستاره پوششی است که دو سال در حال اجرا است و شایسته آن است. این خبر با واکنش بسیار خوبی از طرف هواداران روبرو شده است و ما نمی توانیم صبر کنیم تا دوباره او را روی جلد ببینیم.

امیدوارم که Mbappe روی جلد باشد ، به این معنی است که افراد زیادی مایل هستند هرچه زودتر بازی را انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *