اخبار سایت, بازی, بازی

خبر ساخت بازی Assassin’s Creed Infinity توسط Ubisoft

خبر ساخت بازی Assassin’s Creed Infinity توسط Ubisoft

خبر ساخت بازی Assassin’s Creed Infinity توسط Ubisoft بر اساس گزارشی از بلومبرگ ، بازی بعدی در مجموعه بازی Assassin’s Creed Ubisoft در چندین تنظیم تاریخی رخ می دهد و به روزرسانی های مداوم را دریافت می کند . این بازی که با نام رمز Assassin’s Creed Infinity شناخته می شود ، با ارائه به روزرسانی های مداوم و درگیر نگه داشتن بازیکنان ، به افرادی مانند Fortnite و Apex Legends پیوست .

بعداً Ubisoft تأیید کرد که در حال توسعه Assassin’s Creed Infinity است و در یک پست وبلاگ نوشت: “یک ساختار مشترک ، بین استودیویی بین Ubisoft Montreal و Ubisoft Quebec آینده کلی Assassin’s Creed را هدایت ، رشد ، تکامل و تعریف می کند. که شامل یک پروژه مهم در آینده و در مراحل اولیه توسعه با رمز رمز Assassin’s Creed Infinity است . “

اندازه ورودی های اخیر در مجموعه ۱۴ ساله Assassin’s Creed بسیار بالغ شده است. کاوش و تکمیل جدیدترین عنوان Assassin’s Creed Valhalla در سال ۲۰۲۰ به راحتی می تواند بیش از ۱۰۰ ساعت طول بکشد. از این لحاظ ، بازی های Assassin’s Creed با اجازه دادن به بازیکنان که بخشهای بزرگی از وقت خود را به انجام هر تلاش جانبی اختصاص می دهند ، تجربه بازی زنده را ارائه داده اند. این بازی Assassin’s Creed آینده گام منطقی بعدی در روند خواهد بود.

از آنجا که این بازی آینده باید به روزرسانی های مداوم و مداوم را در خود داشته باشد ، همانطور که بازی های قبلی Assassin’s Creed انجام داده اند ، فقط در یک بازه زمانی تاریخی انجام نخواهد شد. در عوض ، این تنظیمات شامل چندین تنظیم است ، و با گذشت زمان می تواند شامل موارد بیشتری نیز باشد. سخنگوی Ubisoft به بلومبرگ گفت که تیم امیدوار است “بیش از انتظار هواداران که خواهان برخورد منسجم تر هستند” به این مجموعه. به جای ادامه دادن باتوم از بازی به بازی ، ما عمیقا معتقدیم که این فرصتی است برای یکی از محبوب ترین حق رای دادن های Ubisoft به شیوه ای یکپارچه و مشترک که کمتر در استودیوها متمرکز شده و بیشتر به استعداد و رهبری متمرکز شده است ، تکامل یابد ، نه مهم نیست که در کجای Ubisoft قرار دارند. “گفتند: ناتالی بوچارد ، مدیر عامل Ubisoft Quebec و کریستف Derennes ، مدیر عامل Ubisoft Montreal ، در وبلاگ Ubisoft. “از همه مهمتر ، Assassin’s Creed همیشه توسط تیم های چند فرهنگی با زمینه ها و چشم اندازهای مختلف ساخته شده است که در به تصویر کشیدن شخصیت ها ، مکان ها و فرهنگ های آن تأثیر گذاشته است. در حالی که می دانیم همیشه جای پیشرفت دارد ،ما معتقدیم که این ساختار جدید به ما امکان می دهد اطمینان حاصل کنیم که تنوع و نمایندگی در تیم های ما همچنان رشد می کند و با بازیکنان ما مطابقت دارد. “

 

 

اما منابع ناشناس به بلومبرگ گفتند که برخی از عوارض در خط  توسعه باقی مانده است. سال گذشته ، چندین رهبر ارشد در Ubisoft به آزار و اذیت و آزار متهم شدند . منابع بلومبرگ گفتند: “برخی از مدیران متهم به رفتارهای سو استفاده پس از سازماندهی مجدد در سمت های ارشد باقی می مانند.” سخنگوی Ubisoft در پاسخ به این سوال به بلومبرگ گفت: “کارمندان تحت تحقیق در صورت لزوم ختم نتایج در تحقیقات در Ubisoft نخواهند ماند.” سخنگو همچنین از اظهار نظر در مورد موارد منصرف شد.

بروزرسانی: این داستان با تأیید Ubisoft به روز شده است ، که اعلام کرد توسعه Assassin’s Creed Infinity توسط Marc-Alexis  ، که به عنوان تهیه کننده اجرایی Franchise Assassin’s Creed فعالیت می کند ، هدایت می شود. جولین لافریر یوبی سافت مونترال ، که به عنوان تهیه کننده ارشد انتخاب شده است. و جاناتان دومونت و کلینت هاکینگ ، که به عنوان مدیر خلاق ، به ترتیب هدایت تیم های Ubisoft Quebec و Ubisoft Montreal را بر عهده خواهند داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *