اخبار سایت, بازی, بازی

سازندگان مجموعه بازی های METRO در حال ساخت سری جدید این گیم پلی جذاب میباشند

سازندگان مجموعه بازی های METRO در حال ساخت سری جدید این گیم پلی جذاب میباشند

سازندگان مجموعه بازی های METRO در حال ساخت سری جدید این گیم پلی جذاب میباشند توسعه دهنده Metro ۴A Games در مورد AAA IP جدید خود سخت کار کرده است و گرچه این استودیو رسما از چیزی رونمایی نکرده است ، اما شرح وظایف آن برخی از نکات مربوط به بازی را کاهش می دهد.

به نظر می رسد IP جدید ۴A نیز یک تیرانداز خواهد بود ، یا حداقل دارای عناصر تیرانداز اول شخص است. به عنوان مثال در شرح وظایف یک هنرمند مفهوم محیط زیست آمده است که ۴A توسعه دهندگان را با علاقه به بازی های FPS ترجیح می دهد. شرح شغل یک هنرمند ارشد فنی کمی عمیق تر است و بیان می کند که ۴A با هدف ایجاد “پر جنب و جوش ترین محیط های بازی ویدیویی که تاکنون دیده شده است.

سازندگان مجموعه بازی های METRO در ساخت

توسعه دهنده Metro ۴A Games

در این آگهی آمده است: “ما به دنبال یک هنرمند فنی هستیم که در ایجاد پر جنب و جوش ترین محیط های بازی ویدیویی که تاکنون دیده شده است ، سهم عمده ای داشته باشد.” “مرزهای سیستم عامل های مدرن را فشار دهید و ویژگی ها را به طور موثر بهینه کنید.”

آگهی های استخدام بیشتر نشان می دهد که ۴A از موتور اختصاصی ۴A خود که اخیراً تعمیرات اساسی شده است برای IP جدید استفاده می کند.

“با ایکس باکس سری X / S و پلی استیشن ۵ کنسول ارائه پشتیبانی ردیابی اشعه، ما تصمیم گرفت که اساسا تعمیرات اساسی اختصاصی ۴A موتور و تحقق آرزوهای ما برای یک تجربه کاملا ریمستر بر روی کنسول های نسل بعد و بالا پایان PC،” ۴A گفت برگشت در ماه فوریه . “ما یک خط داستانی کاملاً جدید و ردیابی شده ساخته ایم که تعدادی از بهینه سازی ها ، به روزرسانی ها و ویژگی های جدید را برای Ray Traced Global Illumination و Emissive Lighting به ارمغان می آورد که ما با نسخه اصلی Metro Exodus و همچنین یک نسخه پیشرفته پیشگام آن بودیم. اجرای فن آوری قدرتمند بازسازی زمانی ما برای تقویت بیشتر وضوح ، جزئیات بصری و عملکرد. “

وقتی اطلاعات بیشتری در مورد IP جدید ۴A داشته باشیم ، خوانندگان خود را به روز می کنیم.

[منبع: ۴A Games ]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *