اخبار سایت, بازی, بازی, تکنولوژی

شایعه: قرارداد همکاری کوجیما و مایکروسافت امضا شد

شایعه: قرارداد همکاری کوچیکا و مایکروسافت امضا شد

شایعه: قرارداد همکاری کوچیکا و مایکروسافت امضا شد Hideo Kojima روی یک بازی جدید کار می کند و احتمال اینکه این بازی انحصاری Xbox باشد بسیار زیاد است. گزارش شده است که کوجیما و مایکروسافت برای این پروژه ویژه جدید بازی نامه امضا کرده اند. به نظر می رسد که بعد از جنجالی بزرگ در بازی قبلی ، Death Stranding ، این خبر همکاری کوجیما با مایکروسافت برای یک خبر انحصاری درست باشد.

Jeff Grubb ، یکی از افراد داخلی ، گزارش داده است که Hideo Kojima قطعاً یک Xbox اختصاصی برای مایکروسافت خواهد ساخت. با این حال ، به نظر نمی رسد که این یک قرارداد رسمی برای الزام آور باشد. با اختصاصی شدن ، این بازی فقط در Xbox و رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود. جف گروب این اطلاعات را در اختیار چند منبع خود قرار داده است که نام آنها فاش نشده است.

جف گراب ذکر کرده است که این مرحله برای سازنده Metal Gear Solid و کمپانی تولید کننده Xbox بسیار ضروری است. این بدان معناست که هر دو طرف توافق کرده اند که یک توافق را تعمیم خواهند داد و وکلا با نکات دقیق تر تصمیم گرفته شده برخورد خواهند کرد.

گزارش ها حاکی از آن است که هیدئو کوجیما برای ساخت انحصاری ایکس باکس با مایکروسافت معامله کرده است.

ما می دانیم که هم کوجیما و هم مایکروسافت مدتی است ، شاید چند ماه ، روی این همکاری کار کرده اند. این معامله قبلاً نهایی شده است و اکنون بسیار نزدیک است. از این رو ، مایکروسافت شروع به آماده سازی برای همه مواردی که هیدئو کوجیما برای کار بر روی بازی انحصاری Xbox آینده نیاز دارد ، کرده است.

معامله ای بین هیدئو کوجیما ، از تولیدات کوجیما و مایکروسافت در حال انجام است.

این بازی جدید با برخی از حقایق جذاب ساخته خواهد شد ، دقیقاً مانند بخشی از آن برای بازی روی ابر. کیم سویفت ، یک طراح پورتال ، اخیراً استخدام شده است تا در این ابتکار جدید توسعه بازی های مبتنی بر ابر کار کند. کوجیما همچنین از وی در روند توسعه حمایت خواهد کرد.

از هم اکنون ، ما نمی دانیم که این بازی چه خواهد بود یا از کدام ژانر خواهد بود. این همکاری بین مایکروسافت و کوجیما قطعاً باعث خواهد شد که خلاقیت با استفاده از فناوری مایکروسافت برای تهیه محصولات کوجیما به اوج بیشتری برسد. اگرچه در حال حاضر و تاکنون کل ماجرا در روزهای ابتدایی خود به سر می برد ، اما دیدیم که هیچ اعلامیه رسمی انجام نشده است. هنگامی که مایکروسافت جزئیات بیشتری را ارائه داد ، مطمئناً شما را با اطلاعات لازم به روز خواهیم کرد.

بازی جدیدی در دست ساخت است.

 

رئیس ایکس باکس ، فیل اسپنسر ، چند نکته در مورد معامله ای که با هیدئو کوجیما برای انحصاری ایکس باکس منعقد می شود ، کنار گذاشته است. دیده می شود که در دفتر وی ، مجسمه ای از Ludens از Death Stranding در پس زمینه دفتر وی قرار دارد. این در حالی بود که وی در دفتر کار خود در تماس های ویدیویی شرکت می کرد. با این حال ، ممکن است مجسمه ای که در آن وجود دارد مجبور به پرداختن به چیزی از این طریق نباشد. Kojima Productions در حال حاضر با سونی در ارتباط است ، زیرا Death Stranding: Director’s Cut برای نسل بعدی کنسول PlayStation 5 در حال توسعه است. برای به روزرسانی بیشتر در مورد معامله و اعلامیه های نهایی که به زودی منتشر می شوند ، با MediaScrolls در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *