اخبار سایت, بازی, بازی

بررسی احتمال انتشار محتوای گیم پلی جدید برای بازی Ghost of Ikishima

بررسی احتمال انتشار محتوای گیم پلی جدید برای بازی Ghost of Ikishima درسال ۲۰۲۲

بررسی احتمال انتشار محتوای گیم پلی جدید برای بازی Ghost of Ikishima درسال ۲۰۲۲ یک شایعه جدید ادعا می کند که سازنده Ghost of Tsushima ، Sucker Punch Productions ، دنباله کوچکی را با عنوان Ghost of Ikishima آماده می کند.

این همه از طرف کاربر توییتر و بنیانگذار Xboxera Shpeshal_Nick است ، که به طور دقیق چند پروژه در گذشته به بیرون درز کرده است. بیش از یک سری توییت و پاسخ ، نیک ادعا کرد که شبح از ایکیشیما “یک بازی از نوع گسترش دهنده” تقریباً به اندازه مرد عنکبوتی است: مایلز مورالس با هدف انتشار ۲۰۲۱ ، احتمالاً در PS5 و احتمالاً PS4 نیز با توجه به برنامه های دوبرابر سونی برای کراس -gen منتشر می شود .

در مجموع ، این ادعایی وحشی و بدون پشتوانه است و باید با آن چنین برخورد شود. با این حال ، به چند دلیل بازی با این توصیف منطقی خواهد بود. اولاً ، بسیار منطقی است که سونی و ساکر پانچ یک بازی کوچکتر را با نام Ghost of Tsushima بیرون بیاورند تا کتابخانه PS5 را در سال اول تقویت کند ، درست همانطور که بازی Insomniac با بازی Spider-Man: Miles Morales برای راه اندازی PS5 انجام داد. شایعه Ghost of Ikishima در تئوری IP را به PS5 معرفی می کند و با فرض اینکه نسخه ای متقابل است ، به مخاطبان بزرگ PS4 بازی چیز دیگری برای گزند می بخشد. همچنین PS5 در حالی که منتظر دنباله های دیگر بازی های بزرگ PS4 مانند God of War: Ragnarok است که اخیراً تا سال ۲۰۲۲ به تأخیر افتاد ، PS5 را از بین می برد .

ما همچنین می دانیم که Sucker Punch به هیچ وجه با Ghost of Tsushima IP انجام نمی شود. مدت زمان زیادی از انتشار بازی یک حالت چندنفره کاملاً چربی به نام Legends گذشته بود و در حال حاضر یک فیلم Ghost of Tsushima نیز در دست ساخت است . واضح است که سونی و ساکر پانچ می خواهند موفقیت خود را افزایش دهند. این با توجه به میزان بررسی و فروش خوب بازی تعجب آور نیست ، نیازی به ذکر تاریخچه Sucker Punch در دنباله سازی Sly Cooper و Infamous نیست.

این اولین باری نیست که می شنویم زمزمه های Ghost of Tsushima به نوعی به PS5 می آید. در ابتدای سال ، صفحه پروفایل LinkedIn یکی از کارگردانان سینمایی به طور خلاصه اظهار داشت که آنها در حال کار بر روی ” یک بازی Ghost of Tsushima برای Sony PS5 ” هستند. پس از دور انداختن این خبر ، نام PS5 به سرعت از صفحه حذف شد ، اما متن اصلی در تصاویر زیادی حفظ شده است.

چندین لیست شغلی در Sucker Punch همچنین اشاره به پروژه های اضافی Ghost of Tsushima در سال گذشته داشته است. در اکتبر سال ۲۰۲۰ ، استودیو فراخوان نویسنده روایتی را ارائه داد که قادر به قصه پردازی در ژاپن فئودالی است ، همان تنظیمات بازی اصلی (احتمالاً به دلیل پر شدن موقعیت ، این لیست کشیده شده است). در ژانویه ۲۰۲۱ ، لیستی برای یک طراح رزمی آشنا به مکانیک جنگی Ghost of Tsushima مشاهده شد که در قسمت “pluses” لیست ذکر شده بود “تجربه کار در سیستم های پیشرفت و سرمایه گذاری”.

 

 

لیست اخیر امروزه همچنان زنده است و از دیگر کارهای استودیو متمایز است زیرا از قالب قدیمی استفاده می کند و برخی از متن های دیگ بخار را در لیست های جدید استفاده نمی کند. همچنین این یکی از معدود لیست های شغلی است که به طور مستقیم به Ghost of Tsushima در زمینه نیازهای شغلی اشاره می کند. و مهمتر از همه ، اطلاعات صفحه آن نشان می دهد که در ۱۹ دسامبر سال ۲۰۲۰ ارسال شده است – مدتها پس از انتشار Ghost of Tsushima و دو ماه پس از انتشار Legends.

به عبارت دیگر ، Sucker Punch پس از اینکه هر دو پروژه رسمی Ghost of Tsushima در طبیعت خارج شدند ، به طور فعال در جستجوی یک طراح رزمی بود که در مکانیک ها و سیستم های Ghost of Tsushima تبحر داشته باشد. جهانی وجود دارد که کپی این لیست شغلی بازیافت می شود ، یا استودیو برای پروژه جدیدی استخدام می کند که می خواهد کار در Ghost of Tsushima را ادامه دهد ، اما زمان بندی و فرمول بندی دوباره به این معنی است که دنباله ای در دست ساخت است.

Ghost of Ikishima

بازی Ghost of Ikishima

 

فراموش نکنیم که همه اینها ، بر روی پاشنه E3 ای که سونی به طور آشکار از آن غایب بود ، در حال جابجایی است. تردیدی وجود ندارد که ناشر در طی چند ماه آینده رویدادی را به صورت اختصاصی برگزار خواهد کرد – یعنی حالت ایستاده E3 – و این زمان مناسب برای اعلام این نوع بازی خواهد بود ، مخصوصاً اگر اینگونه باشد در واقع برای سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده بود. ما طی سه سال گذشته هر ماه در ماه مه وضعیت بازی داشتیم و در حالی که امسال مه به Horizon Forbidden West اختصاص داشت ، در سال ۲۰۲۰ ، وضعیت بازی مه درباره Ghost of Tsushima بود. در چند ماه آینده نیز جای دیگری برای وضعیت بازی وجود دارد ، نمایش سال اوت سال ۲۰۲۰ که یک سری بزرگ و E3 مانند بسیاری از بازی های آینده را ارائه می دهد.

این است که همه می گویند که در حالی که ما هیچ مدرک پانچ پمپاژ حال کار بر روی شبح دیگری از تسوشیما چیزی ، مقدار زیادی از شواهد که نشان از آن ممکن است وجود دارد. اینکه آیا واقعاً یک مینی دنباله به نام شبح ایکیشیما است یا خیر ، باید منتظر ماند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *