آپدیت بازی, بازی, بازی, دانلود دیتا

دانلود دیتا و آپدیت eFootball PES 2021 برای PS4

دانلود دیتا و آپدیت eFootball PES 2021 برای PS4

دانلود دیتا و آپدیت eFootball PES 2021 برای PS4 تمام ویژگی ها و گیم پلی تحسین شده منتقدان eFootball PES 2020 را که در E3 2019 “بهترین بازی ورزشی” دریافت شده و بسیاری موارد دیگر تحویل می دهد. این بازی نه تنها شامل آخرین اطلاعات بازیکنان و باشگاه ها برای فصل جدید است ، بلکه همچنین حالت و محتوای منحصر به فرد UEFA EURO 2020 را قبل از مسابقات واقعی به تعویق انداخته است.

حق رای دادن PES 25 سالگرد تأسیس خود را از زمان آغاز به کار خود در سال ۱۹۹۵ جشن می گیرد و بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه فروخته است و KONAMI از طرفداران فوتبال در سراسر جهان دعوت می کند تا برای یک فصل فوتبال پرتحرک دیگر بار دیگر به میدان بروند و خود را برای آینده آماده کنند.

به روزرسانی فصل

eFootball PES 2021 نسخه به روز شده عنوان سال گذشته ، eFootball PES 2020 ، با آخرین داده های بازیکنان و انتخاب های باشگاهی است. به دلیل تأخیر در تعطیلی فصل بسیاری از لیگ ها ، آخرین داده ها برای برخی از لیگ ها و تیم های مجاز از طریق به روزرسانی در هنگام راه اندازی و بعد از آن در دسترس خواهد بود (اتصال به اینترنت مورد نیاز است).

محتوای اختصاصی یوفا یورو ۲۰۲۰

پیش از مسابقات واقعی در سال ۲۰۲۱ ، محتوای رسمی UEFA EURO 2020 هنگام راه اندازی در eFootball PES 2021 قرار می گیرد. با حالت آفلاین مسابقات UEFA EURO 2020 ، همه ۵۵ تیم ملی یوفا ، ورزشگاه ومبلی و موارد دیگر ، این بهترین راه است برای شبیه سازی مسابقات قبل و بعد از اولین تابستان.

سریال لحظه های نمادین

با این سری جدید myClub ، لحظات به یادماندنی را از زندگی حرفه ای سوپراستارهای فعلی و سابق از سر بگیرید

نسخه های باشگاه شریک

برای اولین بار ، طرفداران می توانند نسخه های ویژه Club EFootball PES 2021 را از طریق سیستم عامل های دیجیتال خریداری کنند. نسخه های کاملاً جدید Club Edition برای FC بارسلونا ، یوونتوس ، منچستر یونایتد ، FC بایرن و آرسنال FC در دسترس است و شامل محتوای اختصاصی مخصوص باشگاه ها مانند تیم های myClub ، بازیکنان سری لحظه های نمادین ، ​​کیت های منحصر به فرد ، منوهای مارک دار و غیره است.

حالت های بازی ویژه

مسابقه استاد

یک حالت تک نفره همهجانبه که در آن شما مدیر باشگاه فوتبال خود هستید ، با یک سیستم گفتگوی تعاملی با برش های سینمایی ، نقل و انتقالات واقع بینانه و موارد دیگر. همانطور که باشگاه خود را توسعه می دهید ، باید با تصمیم گیری های مهم داخل و خارج از زمین به پیشرفت خود ادامه دهید. مدیران جدید افسانه ای در eFootball PES 2021 به لیگ برتر اضافه شدند. ما به زودی موارد بیشتری را فاش خواهیم کرد.

روز مسابقه

در این حالت آنلاین رقابتی ، در بزرگترین مسابقات فوتبال در کنار تازه واردین و حرفه ای های PES بازی کنید. باشگاه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در برابر بازیکنان دیگر از همان مهارت برای رقابت در پیروزی تیم خود رقابت کنید. به اندازه کافی پیروز شوید و فرصتی برای نمایندگی تیم محبوب خود در یک فینال حماسی داشته باشید.

MYCLUB

یک حالت آنلاین بسیار محبوب که در آن می توانید با آزمایش و جذب بازیکنان و مدیران تیم ایده آل خود را ایجاد کنید. هرچه بیشتر بازی کنید ، امتیازات مسابقه (GP) بیشتری کسب می کنید تا تیم خود را بیشتر ارتقا دهید. برای کسانی که myClub را در eFootball PES 2020 بازی کردند ، یک پاداش وفاداری ویژه با پاداش های مختلف بسته به نقاط عطف بازی در دسترس است. اطلاعات بیشتر در مورد جوایز و نقاط عطف در وب سایت رسمی منتشر خواهد شد.

گرافیک و ارائه

مدل های پخش کننده

در eFootball PES 2021 ، تعهد حق رای به رئالیسم با اجرای اسکن های سه بعدی تمام بدن از بازیکنان متعدد ، ادامه دارد. طراحان خبره همچنین در به روزرسانی منظم چهره پخش کننده ها از طریق بسته های داده کمک کرده اند.

آپدیت ریجن ۱

منبع لینک منبع : پارسی گیم

دیتا ریجن ۲ اروپا – کد ریجن : CUSA18740

 

آپدیت ها

منبع لینک منبع : پارسی گیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *