آپدیت بازی, بازی, بازی, دانلود دیتا

دانلود دیتا و آپدیت بازی EA SPORTS FIFA 21 برای PS4

دانلود دیتا و آپدیت بازی EA SPORTS FIFA 21 برای PS4

دانلود دیتا و آپدیت بازی EA SPORTS FIFA 21 برای PS4 با فیفا بازی فوتبال جهان را با بیش از ۱۷۰۰۰ بازیکن ، بیش از ۷۰۰ تیم در بیش از ۹۰ ورزشگاه و بیش از ۳۰ لیگ از سراسر جهان انجام دهید.

حالت های بازی

  • VOLTA FOOTBALL – برای اولین بار در Steam ، FIFA 21 ارائه می دهد: VOLTA FOOTBALL ، یک حالت بازی که فوتبال را به هسته اصلی خود باز می گرداند. هنگامی که آواتار خود را با تازه ترین وسایل ایجاد می کنید و سبک خود را در بیش از ۲۰ زمین بازی فوتبال در سراسر جهان در اشکال مختلف فوتبال کوچک ، به نمایش می گذارید ، روح و روان خیابان ها را با هم تجربه کنید. ما VOLTA SQUADS را ایجاد کردیم تا بتوانید یک تجربه فوتبال اجتماعی خیابانی را تجربه کنید ، با حداکثر ۳ دوست همراه شوید یا با سایر بازیکنان VOLTA FOOTBALL وارد جامعه شوید.
  • FIFA Ultimate Team (FUT) – به محبوب ترین حالت فیفا بپیوندید ، جایی که می توانید تیم رویایی خود را از بازیکنان گذشته و حال بسازید. برای اولین بار ، ما FUT Co-Op را معرفی کردیم ، روشی جدید برای عضویت آنلاین با یک دوست و رقابت برای جوایز. برای بدست آوردن پیشرفت هفتگی ، به نیروها در Division Rivals و Squad Battles ملحق شوید و در جهت اهداف جدید Co-Op که پاداش بازی با یکدیگر را فراتر از برد در زمین می دهد ، تلاش کنید. هنگام ساخت استادیوم رویایی خود ، مناظر ، صندلی ها ، صداها و موارد دیگر را انتخاب کنید. صندلی ها را بسته بندی کنید ، مقداری Tifos حماسی انتخاب کنید و در مسیر رسیدن به مرحله جهانی خانه خود را آباد کنید.
  • حالت شغلی – هر لحظه را در حالت شغلی FIFA 21 با موارد اضافی مدیریت کنید که عمق بیشتری در مسابقات ، نقل و انتقالات و آموزش ایجاد می کند. تیم خود را در مسابقات دارای مجوز از بزرگترین مسابقات جهان – از جمله لیگ قهرمانان یوفا ، CONMEBOL لیبرتادورس ، لیگ برتر ، لالیگا سانتاندر و بوندسلیگا – مدیریت کنید زیرا تیم خود را به اوج می رسانید.
  • قوانین خانه – قوانین خانه به فیفا ۲۱ بازگشتند. فرضیه قوانین مجلس ساده است. شما می توانید مسابقاتی را اجرا کنید که از مجموعه قوانین متفاوتی پیروی می کنند و یا حتی از هیچ قانونی پیروی نمی کنند. این باعث ایجاد فضای تفریح ​​در بین مسابقات جدی شما می شود. این همچنین یک روش خوب برای معرفی دوستان و بازیکنان جدید به FIFA 21 است که به آنها امکان می دهد با بازی The World راحت باشند. با حالت های هیجان انگیز بازی مانند Survival و No Rules ، چیزی برای همه وجود دارد که بازی کنند.
imasges

دانلود دیتای نسخه کامل بازی FIFA 21 برای PS4:

دانلود نسخه کامل بازی FIFA 21 پلی استیشن ۴ ریجن ۱ (CUSA19013):

دانلود نسخه کامل بازی FIFA 21 پلی استیشن ۴ ریجن ۲ (CUSA18987):

دانلود نسخه کامل بازی FIFA 21 پلی استیشن ۴ ریجن ۲ (CUSA19624):

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “دانلود دیتا و آپدیت بازی EA SPORTS FIFA 21 برای PS4

  1. sina گفت:

    در صورت امکان آپدیت آخرین نسخه را برای فریمور ۵.۰۵ بگذارید.
    فکر میکنم تا ورژن ۱.۲۶ اومده باشه.
    باز هم از تمامی زحمات تیم شما کمال تشکر را دارم.

    1. امیر سالار آصفی گفت:

      سلام وقتتون بخیر آپدیت امروز ۱.۲۵ تا چند لحظه دیگه منتشر میشه
      سپاس از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *