اخبار سایت, بازی, بازی, تکنولوژی

گزارشی از کنفرانس E3 – معرفی چند گیم پلی جدید

گزارشی از کنفرانس E3 – معرفی چند گیم پلی جدید

یک بازی جدید بر اساس فیلم Avatar جیمز کامرون و همکاری تازه با نینتندو E3 2021 را آغاز کرد.

Ubisoft اولین سازنده بازی بود که بازی های آینده خود را در نمایشگاه سالانه بازی ها نشان می دهد ، اولین بازی در دو سال گذشته به دلیل همه گیری است.

این برنامه همچنین Rainbow Six: Extraction و یک معلم خصوصی جدید گیتار Rocksmith را در کنار عناوین دیگر به نمایش گذاشت.

اما این موضوع شگفت آور آواتار بود: مرزهای پاندورا که بسیاری از بینندگان را به هیجان آورد.

مشارکت با حق رای دادن فیلم در سال ۲۰۱۷ اعلام شد اما از آن زمان اطلاعات کمی در مورد آن منتشر شده است.

بازی اول شخص اکشن و ماجراجویی از طریق یک تریلر درون موتور به نمایش در آمد ، تصاویر را برجسته می کند اما جزئیات کمی از سبک بازی دارد

 

Ubisoft گفت که این بازی “داستانی مستقل و جدید” خواهد بود که در آن بازیکنان به عنوان Na’vi ، بومیان بیگانه پوست آبی سیاره Pandora بازی می کنند که قهرمانان فیلم اصلی ۲۰۰۹ بودند.

قرار نیست این فیلم تا سال ۲۰۲۲ اکران شود. دنباله فیلم اصلی جیمز کامرون که فقط با نام آواتار ۲ شناخته می شود ، پس از چندین سال تأخیر در حال حاضر برای اکران در دسامبر ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است.

استخراج جایگزین  Rainbow Six: Quarantine می شود

Ubisoft با شوتر تاکتیکی Rainbow 6 Siege: Extraction ، نام جدید ورود بعدی در سری الهام گرفته از Tom Clancy ، نمایش خود را آغاز کرد.

این شرکت که در ابتدا با نام Rainbow Six: Quarantine شناخته می شد ، به دلیل همه گیری جهانی نام خود را تغییر داد.

Rainbow Six: Quarantine

Rainbow Six: Quarantine

برخلاف مدل قبلی ، که یک بازی بازیکن در برابر بازیکن بود ، Extraction یک تیرانداز تعاونی مبتنی بر ترکیب برای سه بازیکن است که در مقابل حریفان تحت کنترل هوش مصنوعی قرار می گیرند. این برنامه بر روی بازیکنانی است که برای به دست آوردن گونه ای بیگانه که مردم دنیا را آلوده می کند ، به یکدیگر پیوسته اند.

Ubisoft گفت ، بازی قبلی ، Rainbow Six Siege همچنان به عنوان بازی تیمی رقابتی در این سری ، به روزرسانی می شود. همچنین اعلام شده است که این بازی به بازیکنان در سیستم عامل های مختلف – مانند PC و Google Stadia ، و Xbox و PlayStation – اضافه می شود ، اما نه بین PC و کنسول.

 

ماریو مش – Mario mash-up

همچنین اعلام شد عاقبت نبرد Mario + Rabbids Kingdom ، یک ضربه غافلگیرکننده ۲۰۱۷ که شخصیت های نمادین Super Mario نینتندو را با Ubisoft’s Rabbids در یک بازی تاکتیکی نوبتی ترکیب می کند.

عنوان بعدی این مجموعه ، Sparks of Hope نیز انحصاری Nintendo Switch است. این ماجراجویی Mario’s Mushroom Kingdom را ترک می کند و به فضا می رود و از برخی از تصاویر بازی تحسین برانگیز نینتندو ۲۰۰۷ Super Mario Galaxy به عنوان شخصیت هایی که از سطح سیاره به سیاره دیگر منتقل می شوند ، استفاده می کند. قرار است سال آینده راه اندازی شود.

در حالی که این بازی با همکاری نینتندو توسعه یافته است ، ارائه بازی تایتان بازی ژاپنی در مورد بازی های خود قرار است روز سه شنبه اتفاق بیفتد.

 

Mario mash-up

Mario mash-up

 

عنوان جدید Rocksmith نیز اعلام شد. این بازی به بازیکنان این امکان را می دهد تا گیتار را به کامپیوتر یا کنسول بازی خود متصل کنند و با دنبال کردن ضبط های رسمی ، نواختن گیتار را بیاموزند.

بازی اصلی به طور گسترده ابتکاری دیده می شد ، اما برای اتصال گیتار به کامپیوتر به کابل احتیاج داشت ، که به اعتقاد بسیاری از نوازندگان عملکرد خوبی ندارد.

نسخه جدید ، + Rocksmith ، همچنین شامل یک برنامه تلفنی است که به پخش کننده های صوتی – یا طرفداران گیتار برقی با استفاده از تقویت کننده – امکان استفاده از بازی را از طریق میکروفون گوشی خود می دهد. Rocksmith + همچنین دارای ویژگی های بیشتری مانند حالت آکورد برای مبتدیان و فیلم های راهنمای جامعه است.

این شرکت گفت ، این بازی یک سرویس اشتراک با هزینه ۱۲.۹۹ پوند در ماه خواهد بود ، در راستای صورتحساب خود به عنوان یک ابزار آموزشی برتر و نه یک بازی.

 

آواتار 2009

آواتار ۲۰۰۹

E3 – مخفف نمایشگاه الکترونیکی سرگرمی – معمولاً در مرکز همایش های لس آنجلس برگزار می شود ، با هزاران نفر از متخصصان صنعت و روزنامه نگاران بازی.

بعد از اینکه همه گیری کرونا شاهد لغو رویداد سال گذشته بودیم ، نمایش امسال برای اولین بار فقط به دیجیتال منتقل شد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *