آپدیت بازی, بازی, دانلود دیتا

دانلود دیتا و آپدیت بازی Fortnite برای PS4

دانلود دیتا و آپدیت بازی Fortnite برای PS4

دانلود دیتا و آپدیت بازی Fortnite برای PS4 تأمین کنندگان و دیگران آنچه را در اینجا می بینید ما قصد داریم اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولیدکنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را در اینجا می بینید ارائه می دهند و ما آن را تأیید نکرده ایم.مشاهده سلب مسئولیت ما

جهان را کاوش کنید. نجات یافتگان صدها اسلحه ، شمشیر و چیزهایی که رونق می گیرند بسازید. قلعه های غیرقابل نفوذ بسازید. با سلیقه های تیرانداز ، تله های گاز سمی ، و لنت های پرش با سلیقه تزئین کنید. دنیا را پس بگیرید. می دانید ، معمول است. و حتما دوستان خود را دعوت کنید. به Fortnite خوش آمدید Fortnite توسعه یافته توسط Epic Games است ، تنها شرکتی است که می تواند اره برقی به اسلحه متصل کند ، Action Building RPG است که توسط Unreal Engine 4 ساخته شده است. Fortnite به طرفداران تیرانداز هاردکور ، سازندگان اصلی خانه های درختان و نینجاهای برش دهنده کاتانا اجازه می دهد تا در همان بازی ، به زیبایی بازی کنند. جهان را برای صدها ساعت تحقق بخشید. تجربه Fortnite با به روزرسانی ها و رویدادهای جدیدی که به طور منظم برنامه ریزی شده اند ، همیشه تازه می شوند.

 

 

 

  • قهرمانان به عنوان چهار کلاس قهرمان بازی می کنند ، هرکدام از آنها هزاران تنوع برای جذب و باز کردن دارند.
  • Skill Tree / RPG امتیازات ارائه شده در درخت مهارت به شما امکان می دهد تا توانایی های قهرمان جدید را باز کنید ، سلاح ها را ارتقا دهید ، سلامت تیم خود را تقویت کنید و موارد دیگر.
  • دشمنان از خود در برابر انبوهی از هیولا که از طوفان مرموز ناشی می شود دفاع کنید.
  • سیستم ساختمان سیستم ساختمان انقلابی به شما امکان می دهد به سرعت ساختارها را بسازید و در عین حال جنگ دیوانه وار را نیز درگیر کنید.
  • شماتیک / ساخت صنایع دستی از منابعی که در دنیا می یابید برای ساخت سلاح ، تله ، بسته های سلامتی و غیره استفاده کنید.
  • Outpost Outpost یک منطقه مداوم است که هنگام ورود به دنیای Fortnite آن را می سازید و از آن دفاع می کنید.

 

نام بازی : Fortnite  تعداد پارت های قابل دانلود | ورژن آخرین آپدیت : ۰۳.۲۲

آپدیت ریجن ۱

دانلود نسخه کامل بازی Fortnite پلی استیشن ۴ ریجن ۲ (CUSA07669):

 

آپدیت ها

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *