اخبار سایت, بازی, بازی, تکنولوژی

معرفی بازی Vampire: The Masquerade Blood Hunt

معرفی بازی Vampire: The Masquerade Blood Hunt

معرفی بازی Vampire: The Masquerade Blood Hunt برای کسانی که شاید بزرگترین طرفداران رومیزی نباشند ، Vampire: The Masquerade یک تجربه RPG فوق العاده گسترده است که در طول سال ها بسیار پیشرفت کرده است. اقتباس های بسیاری برای گسترش این جهان آمده و رفته اند ، از جمله بازی های ویدیویی که به شخصیت هایی که می شناسیم و کسانی که می توانیم بسازیم روح تازه ای (یا زندگی غیر روحانی) می دهد. من سالها وارد این جهان شدم و از قوانین The Masquerade برای ساختن بسیاری از علاقه مندی های شخصی خودم استفاده کردم ، بنابراین تعجب من را تصور کنید وقتی آخرین بازی اعلام شده در زیر این چتر یک ماجراجویی PvP Battle Royale بود. حالا این تعجب را بکنید ، و تصور کنید که چگونه سه برابر شد وقتی که دیدم واقعاً از وقتم با Bloodhunt لذت می برم .

به نظر می رسد که این در واقع یک جفت سازی کامل است. خون آشام ها ، اگر نه موجوداتی فوق العاده حیله گر با ابزار و تمایل به کشتن ، چه چیزهایی هستند؟ Battle Royale چیست ، اگر نه خیلی یکسان؟ برخلاف سایر ژانرهای تیرانداز ، Battle Royale از ترکیبی از انتظار تاکتیکی و عجله برای طلا تشکیل شده است. عجله کن و صبر کن اگر می خواهی. این استراتژی وقتی در پس زمینه ای جلال خون آشام قرار می گیرد ، و خودتان یک بازی ابتکاری دارید که جایگاهی را پر می کند که ما حتی نمی دانستیم که لازم است آن را پر کنیم.

اوقاتم با Bloodhunt کمی لبه دار بود ، که انتظار می رفت با توجه به ساخت اولیه من در مرحله آلفای اولیه. با رفتن به قبیله هایی که از طریق تجربه قبلی میز رومیزی کاملاً با آنها آشنا هستم ، هیجان زده شدم و کشف کردم که این مهارت ها هنگام صعود مقابل بازیکنان دیگر چگونه خواهد بود. در برابر خود توسعه دهندگان ، حتی.

شکار خون در پراگ قرار دارد و جایی که ما سفر خونخوار خود را آغاز کردیم در قلب الیزیوم بود. کسانی که با این ویژگی آشنا هستند این موضوع را به عنوان یک نقطه خنثی برای ملاقات اقوام تشخیص می دهند. با این حال ، در قلمرو نبرد رویال چیزی غیر از خنثی است. در دور اولم ، موزی را انتخاب کردم ، بیشتر به این دلیل که زیبا به نظر می رسیدند و این همیشه کلاسی بود که من هنگام بازی کردن شخصیت خودم انتخاب می کردم. دود شدم من فکر می کنم من یکی از اولین کسانی بودم که مردم چون فقط مثل یک دیوانه ادامه می دادم. تنها نکته مثبت این بود که یک باری که روی بازی کار می کرد بلافاصله بعد از من مرد ، بنابراین حالم کمی بهتر شد. دفعه دوم ، من جادو کردم. من بر اساس مهارت و نه زیبایی انتخاب کردم و به وندال رفتم (او هنوز هم زیبا به نظر می رسید ، نگران نباش) و جزر و مد جنگ تغییر کرد. من فکر می کنم در مسابقه دوم خود ، در نهایت در ۸ نقطه برتر قرار گرفتم ،که خیلی یادآوری نیست وقتی به یاد می آوری که من دور قبل اول مردم.

برای قرن ها خون آشام ها با حفظ The Masquerade در میان انسان ها زندگی و رشد کرده اند. اکنون یک خیانت خائنانه جنگی را در میان فرقه های خون آشام برانگیخته و آنها را در معرض جامعه مخفی موسوم به The Entity قرار داده است. آنها با یک ماموریت مقدس برای نابودی همه خون آشام ها ، این شکار را به خیابان های پراگ می برند …

بازیکنان برای زنده ماندن در شب و بازگرداندن لباس شب بازی باید از قدرت های خارق العاده ، اسلحه و ذکاوت خود استفاده کنند! 

مهارت ها قطعاً در اینجا مهم هستند. یک طبقه وجود دارد که می تواند خود و متحدان خود را شفا دهد. مورد دیگری وجود دارد که فقط Harambe دشمنان را در زمین خرد می کند. از شش کلاس نشان داده شده ، یک سبک بازی برای همه وجود دارد که به هنگام جفت شدن با گیمرهای مختلف قبل از شیرجه رفتن به مسابقه برای کشتن ، به آنها کمک می کند.

درست مثل هر بازی Battle Royale ، منابعی برای یافتن در سراسر نقشه وجود دارد ، از جمله قربانیان زنده برای تخلیه خون برای تقویت قدرت و بازیابی سلامتی. سلاح های استاندارد را می توان یافت ، از جمله اسلحه های تک تیرانداز ، SMG ، یک کمان و یک جفت خنجر بیمار که باعث سرگرمی بسیار سرگرم کننده شد.

خوبی کار Sharkmob در ساخت یک بازی در محدوده Battle Royale این است که آنها  می توانند از آن لذت ببرید Battle royale کاملاً خشک و خشک است ، شما می دانید برای لذت بخش کردنش باید چه چیزهایی وجود داشته باشد و بازیکنان می دانند – تا حد زیادی- چه انتظاری دارند. این در هنگام بازی با تیم کاملاً مشهود بود زیرا ما در تمام مدت شوخی می کردیم که چگونه باور نمی کنیم در واقع یک بازی رویال نبرد در مورد خون آشام ها وجود دارد. واضح بود که این تیم علاقه زیادی به عاشقان مذهبی و جامعه احاطه شده بر روی خون آشام: The Masquerade داشت. این شات ارزان نیست. این یک هجو بی احترامی نیست ؛ این یک تجربه مستقل است که تازه واردان اصلی می توانند لذت ببرند و جانبازان می توانند لذت ببرند. این فقط یک تجربه آنلاین کاملاً لذت بخش است که باید با دوستانم غواصی کنید و تجربه ای که از اینکه فهمیدم می خواهم بیشتر بازی کنم بسیار متعجب شدم.

آیا من اشاره کردم شما می توانید بلندترین ساختمانها را مانند اینکه در Assassin’s Creed هستید مقیاس بندی کنید؟ چون کاملاً می توانید و  بسیار جالب است. 

پراگ پس زمینه زیبایی را برای این بازی فراهم می کند. هر مغازه ای که پذیرایی می کرد شخصیت خاص خود را داشت. این شواهد زندگی خود را دارد. به دلیل عمودی بودن مقیاس بندی Assassin’s Creed-esque ، یک منطقه شگفت آور برای کاوش وجود دارد که یک نقشه نبرد رویال است. این باعث می شود که انجام یک بازی تاکتیکی راحت تر انجام شود ، به خصوص اگر خود را به یک تیرانداز شیرین تبدیل کنید.

شخصی سازی شخصیت نیز سرگرم کننده بود ، به ویژه اینکه بچه عزیزم دارای موهای نقره ای مانند خط چشم و خط چشم بال است که می تواند یک مرد را بکشد. گزینه های آرایشی نیز وجود دارد که بازیکنان می توانند از بین آنها انتخاب کنند. از آنجا که این یک بازی رایگان برای بازی است ، گزینه های آرایشی و بهداشتی دیگری نیز وجود دارد – مانند لباس ، عینک ، آرایش و غیره – برای خرید با پول واقعی ، اما این برای یک بازی کاملا رایگان خارج از هنجار نیست. هیچ یک از اقلام قابل خرید نیز قابل پرداخت نیستند. آنها کاملاً لوازم آرایشی هستند ، بنابراین در مورد موارد رایگان و “رایگان” لازم نیست نگران هیچ طعمه ای باشید و تعویض کنید.

در پایان روز ، خون آشام: Masquerade خشن به نظر می رسید ، اما این به دلیل ساخت آلفا بود. با وجود لبه های خسته تجربه بازی ، می توانم گنج واقعی را ببینم که در زیر مشکلات اولیه توسعه مدفون شده است. آیا این بازی به زودی سودآور بازی سال خواهد بود؟ نه ، و این منظور نیست. هدف این است که صرفاً یک تجربه PvP سرگرم کننده و رقابتی باشد که در دنیایی وجود دارد که دارای جامعه ای کاملاً اختصاصی است. میدونی چیه؟ Sharkmob آن را میخ کرد.

برای کسانی که علاقه مند به بررسی این واقعیت عجیب و غریب رویایی هستند ، یک بتا بسته در ۲ جولای آغاز شده است. می توانید از طریق وب سایت رسمی Sharkmob رونمایی میشود.

معرفی بازی Vampire: The Masquerade Blood Hunt

معرفی بازی Vampire: The Masquerade Blood Hunt

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *