اخبار سایت, تکنولوژی, کنسول بازی

مایکروسافت در حال کار بر روی طیف جدیدی از پلتفرم های کنسول بازی است

مایکروسافت در حال کار بر روی طیف جدیدی از پلتفرم های کنسول بازی است

مایکروسافت در حال کار بر روی طیف جدیدی از پلتفرم های کنسول بازی است در حالی که Xbox Series X / S حتی یک سال از عمرش نمی گذرد ، مایکروسافت در حال کار بر روی طیف بعدی سخت افزار و سیستم عامل های Xbox است. به گفته Eurogamer ، لیز هامرن CVP تجربیات و سیستم عامل های بازی در یک جلسه توجیهی ویدئویی برای مطبوعات گفت که ،  Cloud برای نقشه های سخت افزاری و Game Pass کلید اصلی است ، اما هیچ کس نباید فکر کند که ما در زمینه مهندسی کنسول اصلی خود سرعت را پایین می آوریم. در واقع ، ما آن را تسریع می کنیم. ما هم اکنون در حال کار روی سخت افزارها و سیستم عامل های جدید هستیم که برخی از آنها سالها ظاهر نمی شوند.

 اما حتی وقتی برای آینده کار می کنیم ، تمرکز ما بر این است که امروز تجربه Xbox را به دستگاه های بیشتری گسترش دهیم تا بتوانیم به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنیم.  هامرن همچنین خاطرنشان کرد که با وجود گسترش بازی های رایانه ای و موبایلی ،  کنسول همچنان تجربه برجسته ما است. ما می خواهیم قدرتمندترین و قدرتمندترین کنسول های جهان را ارائه دهیم ، دستگاههایی که بازیکنان ما را قادر می سازند تا سالها از بازیهای شگفت انگیز لذت ببرند ، از جمله گیم پلی که ما هنوز تصور نمی کنیم.

رئیس ایکس باکس ، فیل اسپنسر نیز در جلسه توجیهی در مورد پتانسیل بازی های ابری صحبت کرد. “اخیراً ، اگر شما نمی توانستید صدها دلار برای یک کنسول یا بالقوه هزاران دلار برای یک رایانه شخصی پیشرفته بازی هزینه کنید ، به سادگی نمی توانستید به طور قابل توجهی در جامعه جهانی بازی شرکت کنید.

“ابر به ما امکان می دهد تا در سراسر جهان این موانع بازی را به طور کامل از بین ببریم. البته هنوز جایی برای کنسول ها و رایانه های شخصی وجود دارد. و صادقانه بگویم ، همیشه وجود خواهد داشت. اما از طریق ابر ، ما قادر خواهیم بود یک تجربه بازی قوی را به هر کسی که به اینترنت متصل است ، حتی در کم قدرت ترین و کم هزینه ترین دستگاه ها ، حتی در دستگاه هایی که مردم قبلاً دارند ، ارائه دهیم. و با استفاده از بازی ابری ، بازیکنان می توانند به طور کامل در همان تجربه Xbox با افراد سخت افزار محلی شرکت کنند. و اگر ما عضو مایکروسافت نبودیم ، نمی توانستیم این کار را انجام دهیم. “

مایکروسافت تلاش های چشمگیری در زمینه بازی ابری با xCloud انجام داده است که امکان پخش جریانی بازی ها را از کنسول شما بر روی دستگاه های تلفن همراه فراهم می کند. عناوین زیادی در Xbox Game Pass با تعداد بیشتری ماهانه اضافه می شوند که از بازی های ابری پشتیبانی می کنند. در پست Xbox Wire ، این شرکت فاش کرد که با تولیدکنندگان تلویزیون نیز همکاری می کند تا “تجربه Xbox را مستقیماً در تلویزیون های متصل به اینترنت جاسازی کنند و به سخت افزار اضافی به جز کنترل کننده احتیاج ندارند.  پیشنهادات اشتراک جدید Xbox Game Pass به همراه مدل های خرید جدید Xbox All Access نیز در نظر گرفته شده است.

مایکروسافت در حال کار بر روی طیف جدیدی از پلتفرم های کنسول بازی است

مایکروسافت در حال کار بر روی طیف جدیدی از پلتفرم های کنسول بازی است

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *