اخبار سایت, بازی, بازی

آخرین خبر و شایعات انتشار GTA6

آخرین خبر و شایعات انتشار GTA6 برای کامپیوتر و PS5

آخرین خبر و شایعات انتشار GTA6 برای کامپیوتر و PS5 در حالی که توسعه دهنده Rockstar Games به طور رسمی GTA 6 را اعلام نکرده است ، اما به نظر می رسد چیزی شبیه به یک اتفاق است. از این گذشته ، GTA 5 و   component چند نفره آنلاین مرتبط با آن ، GTA Online ، همچنان یکی از پربازدیدترین بازی ها در تمام دوران ها هستند. به علاوه ، این دو نفره اتفاقاً یکی از بازی های پرفروش در تمام دوران ها هستند. اگر این دنباله ای را نمی خواهد ، چه کاری انجام می شود؟

آخرین شایعات این است که GTA 6 می تواند در اکتبر ۲۰۲۳ راه اندازی شود و در میامی تنظیم شود . این از یک منبع آنلاین مشکوک است ، اما جزئیات اضافی از آن نشت از جمله یک قهرمان اصلی مرد ، با بازی در ۱۹۷۰s ، با یک داستان فصل مانند Red Dead Redemption 2 . با استفاده از حساب رسمی Rockstar Support طرفداران Rockstar را با طعنه زدن ترکیب کنید که به ما می گوید برای به روزرسانی GTA 6 در توییتر “منتظر بمانید” و این همچنان هیجان انگیز است.بر اساس گزارش Kotaku ، “ورود جدیدی در سری Grand Theft Auto” ، از آوریل ۲۰۲۰ در اوایل مراحل توسعه است. این گزارش همچنین نشان می دهد که ما می توانیم انتظار داشته باشیم که شاهد یک نسخه کوچکتر باشیم ، با گسترش بازی از طریق به روزرسانی ها به روش MMO یا GTA آنلاین زمان توسعه به این معنی است که انتظار می رود بازی به عنوان PS5 و Xbox Series X عنوان مطمئنی باشد و انتشار GTA 5 بازسازی شده برای PS5 در سال ۲۰۲۱ نشان می دهد که حداقل تا سال ۲۰۲۲ برای GTA 6 منتظر هستیم.

به خواندن چای در مورد شایعاتی که در اینترنت پخش می شود ، ادامه دهید ، که ما با برخی از نظریه های بسیار مشتاق از تیم GamesRadar همراه شده ایم. برای سیر کردن اشتهای خود ، در زیر همه چیزهایی را که در مورد GTA 6 می دانیم ، از تعداد شخصیت های قابل پخش ممکن است تا مکان های بالقوه ، به لطف سیل اطلاعات ناشی از نشت GTA 6 Project Americas ، پیدا خواهید کرد .

آخرین خبر و شایعات انتشار GTA6 برای کامپیوتر و PS5

آخرین خبر و شایعات انتشار GTA6 برای کامپیوتر و PS5

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *