بازی, بازی

بازی Horizon Zero Dawn PS5

بازی هورایزن زیرو داون

بازی Horizon Zero Dawn در سال ۲۰۱۷ تنها برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد و چندی پیش نیز نسخه‌های رایانه‌های شخصی و پلی استیشن ۵ آن منتشر شدند. در این بازی نقش‌آفرینی، شما کنترل شخصیت الوی را به دست خواهید گرفت و وارد یک دنیای پسا آخرالزمانی جذاب خواهید شد که توسط ربات‌های عظیم‌الجثه کنترل می‌شود.

گرافیک فنی و هنری این بازی بسیار چشم‌نواز است و بازی در کنار ارائه داستان و فضایی ناب، مکانیزم‌های نوآورانه‌ای را در اختیار گیمر قرار می‌دهد. در کنار تحسین کاربران، هورایزن زیرو داون از زمان انتشار مورد تحسین منتقدین نیز قرار گرفت و به یکی از بهترین بازی‌های کنسول پلی استیشن ۴ تبدیل شد.

رسانه‌ها حدس می‌زنند اصلا دلیل اینکه شرکت ژاپنی در تابستان پیش‌رو و باتوجه‌به پایان یافتنِ نسبی فروش و سودآوری قسمت اول مجموعه روی پلی استیشن ۴ آن را به بازار کامپیوترهای شخصی می‌فرستد، چیزی نیست جز اینکه می‌خواهند وقتی PS5 از راه رسید، انسان‌های بیشتری یک دلیل خاص برای خرید آن بیابند. Horizon Zero Dawn تا به امروز به بیش از ۱۰ میلیون مخاطب رسیده است و اگر انتشار بازی برای پلتفرم PC این تعداد را چند میلیون افزایش دهد، انسان‌های زیادی صرفا به‌خاطر تجربه‌ی قسمت/قسمت‌های بعدی آن کنسولی را می‌خرند که قرار است به‌صورت انحصاری فرصت تجربه‌ی HZD بهتر و جذاب‌تر را تقدیم‌شان کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *