اخبار سایت, بازی

معرفی و بررسی بازی جدید Returnal

چرخه را بشکنید

بازی Returnal اثری روگ لایک و سوم شخص میباشد که توسط استودیو بازی‌سازی Housemarque به صورت انحصاری برای کنسول نسل نهمی SONY یعنی Play Station ۵
عرضه شد.
شاید از دید برخی این بازی زیاد خلاقانه به شمار نرود. بیشتر المان‌های بازی از قوانین اصلی عناوین روگ لایک به شمار می‌روند و نیمی از عناصر موجود در آن هم حداقل از لحاظ ظاهری کاملاً شبیه به آثار پیشین این استودیو هستند.
Returnal در بخش داستانی اثری به شدت عجیب است. بازیکن در نقش فضانوردی به نام سلین (Selene) میباشد که به دلایل نامعلوم و با سرپیچی از دستورات، به تنهایی با استفاده از فضاپیمای شرکت ASTRA به سوی سیاره‌ای ممنوعه به نام Atropos میرود . سلین به دنبال منبع سیگنالی به نام White Shadow می‌گردد. از همان اول که سلین با فضاپیمااش به اتمسفر این سیاره ورود میکند ، فضاپیما مورد هدف قرار گرفته و سقوط می‌کند. سلین بعد از به هوش آمدن , با فضاپیما تقریبا نابود شده خود روبرومی‌شود .اما لباس فضانوردی او کاملا سالم است. ارتباط سلین به طور کامل با ASTRA قطع شده و به همین علت تصمیم می‌گیرد که به جستجوی خود برای یافتن منبع سیگنال White Shadow ادامه دهد. سلین بسیار سریع متوجه می‌شود که او در سیاره Atropos در یک چرخه گرفتار شده. اهمیتی ندارد که او چند بار و به چه شکل جان خود را از دست بدهد، سلین همیشه در صحنه انهدام فضاپیما بیدار خواهد شد.
این بازی را میتوانید از فروشگاه لئو کلاب تهیه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *